30 marca 2012

Hej :P

No hej :P
To tak pierwszy raz mam bloga, no może mam jeszcze fbl. No ale za bardzo nwm jak pisać. To mam na imię Klaudia. Mam 16 lat, rocznikowo 17 ^^ Mieszkam w województwie mazowieckim. Interesuję się fotografią, trochę śpiewam. Moje ulubione kolory to zielony i szary. Z charakteru bardzo wrażliwa, szczera. Często uśmiechnięta, ale czasami smutna -,- tak jak dziś. Na tym blogu będę pisać o sobie, będę dodawać zdjęcia i coś tam jeszcze. Reszty się dowiecie potem :) papa

6 komentarzy:

  1. Też jestem ta "nowa" ale witam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, jak zrobiłaś napis przy kursorze?
    Zapraszam do mnie, jestem nowa:)
    http://watermelonandpink.blogspot.com/
    PS Świetny blog! :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane