9 czerwca 2012

EURO 2012

Siema :P ale wczoraj były emocje ja nie mogę :D Jak już oglądałam mecz, to co chwilę tylko patrzyłam co się dzieje, ale wczoraj to co innego :). U nas w mieście była strefa kibica, co mi się to bardzo podobało :)
Były wgl inne emocje niż w domu moim zdaniem. Oczywiście poszłam z siostrą, z 2 siostrami ciotecznymi, z 4 koleżankami i 2 kolegami. Hehe nie wpuszczali z piciem i jedzeniem lol. Jeszcze torbę mi przeszukali. Wygrałam ręcznik hahaha :) Oczywiście założyłam czerwone rurki i białą koszulkę. I policzki były pomalowane
Zasiedliśmy przed telebimem. Bardziej z tyłu stali. Ale lepiej było siedzieć, Jakoś wcześniej przemyciłam picie :D Oczywiście gdy Polska była prawie strzelenia bramki wszyscy Aaaaaoooooo... i tak było, aż w końcu strzelili w 17 min bramkę. Co za emocje, wszyscy skakali, krzyczeli, bili brawa, przytulali się, nawet łzy leciały. I znowu usiadłyśmy. Bili także wszyscy brawa że była czerwona kartka dla Grecji. Potem koniec 1 połowy. Praktycznie wszyscy do sklepów najbliższych takie kolejki. No i nie zobaczyłam jak nam Grecja strzeliła gola, ale to dobrze. Potem było już tylko gorzej. Czerwona kartka dla Szczęsnego, ja faceplam. Ale potem gdy Tytoń obronił karnego. Znowu wszyscy skakali, krzyczeli, bili brawa, przytulali się i wgl. No i potem do domu. Cóż remis,ale lepiej niż żebyśmy przegrali. Dziś głosuje na Holandię i Portugalię. A mam podjarę!!! Niall napisał że chciałby przyjechać do Polski... Przyjeżdżaj.... :) Spadam na dwór ^^

3 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane