29 lipca 2012

Brak czasu :D

Siema.. mało dodaje notek, bo wakacje, a jakoś tak jak wejdę na kompa, to nie mam czasu, ponieważ a to wejdę na fesja, twittera, zapytaj, fbl, tumblr  :) ale mam nadzieję że to nadrobię. Wczoraj w końcu byłam u cioci i od razu do oczka!! Dziś oglądałam American Pie 7 :) fajne, fajne! Polecam PROJECT X naprawdę zajebisty film :) A tak przy okazji się jaram bo Igrzyska się zaczęły *_*
Takie by mogły być haha :D

25 lipca 2012

Hmm..

Siema :D wakacje jakoś szybko mijają. Wczoraj niby jakieś ognisko :D Byłam na wakacjach u kuzynki :) szkoda że nie mam zdjęć ;/ jednak chyba kupuje zwykłą cyfrówkę, bo muszę mieć jakieś zdjęcia.... a lustrzankę kiedyś indziej...

http://www.youtube.com/watch?v=YrshBR-ZcdI macie moją ulubioną piosenkę !!! hihihi

Podoba wam się ten zestaw ? :P
mi bardzo, trochę torebka nie -.-

a takie coś dziś znalazłam :D tekst z mojej ulubionej piosenkina pewno niektóre osoby wiedzą o jaką piosenkę chodzi :)

Świetne vansy :D
Papa x

18 lipca 2012

!!

Siema. Ale zjechana pogoda -.- deszcz deszcz deszcz.... i przez to są nudy. Kuzyn przyjechał na wakacje, ale przynajmniej wieczorami nie jest nudno na osiedlu :D
Nie wiem czy nie założyć bloga o 1D heh.... a macie tu kilka zdjęć :D

Takie google to ja bym mogła mieć ^^

W dupę chce takie wakacje :D a nie deszcz -.-

Taks się wczoraj czułam gdy przywaliłam w ogrodzenie z kolegą ^^

i gdy z zamkniętymi oczyma wyszliśmy na środek skrzyżowania #POZDRO


No to na tyle :P haha SIEMA :D