25 lipca 2012

Hmm..

Siema :D wakacje jakoś szybko mijają. Wczoraj niby jakieś ognisko :D Byłam na wakacjach u kuzynki :) szkoda że nie mam zdjęć ;/ jednak chyba kupuje zwykłą cyfrówkę, bo muszę mieć jakieś zdjęcia.... a lustrzankę kiedyś indziej...

http://www.youtube.com/watch?v=YrshBR-ZcdI macie moją ulubioną piosenkę !!! hihihi

Podoba wam się ten zestaw ? :P
mi bardzo, trochę torebka nie -.-

a takie coś dziś znalazłam :D tekst z mojej ulubionej piosenkina pewno niektóre osoby wiedzą o jaką piosenkę chodzi :)

Świetne vansy :D
Papa x

4 komentarze:

  1. O jaa! Ale świetne buty :D
    Zestaw mi się podoba,tylko te buty mi nie pasują :D Pozdrawiam :)
    http://blask-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw jest genialny! wszystko mi się w nim podoba, a chyba torebka i botki najbardziej!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam że to Glanyy *.* Ale ładne ;D
    Fajny blog ;p Te Vansy są supeer!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane