1 sierpnia 2012

Moje ulubione piosenki ♥

Hej :D
Dziś byłam z koleżanką na zdjęciach. Jutro będę je miała :D Zdecydowałam zbieram na lustrzankę
Dziś u kolegi ;D ze znajomymi lajtowo!!  Pyszne hamburgery :D A teraz podam wam listę moich ulubionych piosenek :
1.One Direction - One Thing
2.One Direction - More Than This
3.One Direction - What Makes You Beautiful
4.Cher Lloyd - Want U Back ft. Astro
5.Robert M feat Jai Matt - Kiss the Sky
6.Train - 50 Ways To Say Goodbye
7.Remady & Manu L feat J-Son - Single Ladies
8.Train - Drive By
9.Gusttavo Lima & Neymar - BALADA
10.Pitbull - Back In Time
11.Aura Dione - Friends ft. Rock Mafia
12.Simple Plan - Summer Paradise ft. Sean Paul
13.Maroon 5 - Payphone  ft. Wiz Khalifa
14.Linkin Park - Burn it down
15.Nicki Minaj - Starships
16.Pitbull ne yo - give me everything

Chyba wszystkie podałam, kolejność nie ma zdarzenia :D hmm jak widać jestem fanką 1D ale także Nicki Minaj i Pitbulla :D
Do zobaczenia xx

6 komentarzy:

  1. Hehe nie lubie 1 D ale buty są w swój sposób ciekawe ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dagsonik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam kocham 1D ! Zapraszam do mnie tysskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Och widzę że masz całkiem niezły gust muzyczny! Ogólnie to świetny blog;)

    Będę wpadać, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dobry gust ! ;D
    Może nie jestem fanką 1D ,ale spoko... i tak świetny blog.

    http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę jakoś nie lubię 1D ;p
    Ale reszta spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką One direction, ale butki kreatywne ; ))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane