7 sierpnia 2012

Opis nocki :)

Siema ;d
Dziś napiszę wam o czwartkowej nocce u koleżanki :)
Najczęściej zaczynamy gdzieś ok. 21:00. Oczywiście dużo jedzenia i picia :) Na trochę chłopaki przyszli :D Oglądałyśmy filmy, ale jakoś nie do końca na poprzedniej nocce to obejrzałyśmy dużo :)
Oczywiście śpiewałyśmy, nasz zarąbisty chórek. To cud że nikt nie przyszedł uwagi nam zwrócić bo tak się darłyśmy. A to trochę w butelkę: na pytanie czy wyzwanie :) lubię to. Później rozmowy, chyba najlepsze co może być, bo jest dużo tematów. Było nas 6 ze mną + brat koleżanki, który z nami rozmawiał, ale grał w Fifę ^^ szczerze to nie pamiętam co robiłyśmy, na pewno brzuch mnie bolał. Poszłyśmy spać po 7, chociaż chciałyśmy po 6, ale nie udało się za dużo się śmiałyśmy ^^
Opisze, także grilla :D i wgl weekend w Ostrowi :D
Moja koleżanka, gdy zobaczyła pająka na nocce ^^
My gdy śpiewamy i tańczymy < 3

Dzięki za komentarze, obserwacje, za ponad 1000 wejść. DZIĘKUJE ! :*

8 komentarzy:

  1. haha świetne to <3

    zapraszam na photographypassiion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog : 3
    ZAPRASZAM także na mój : ciniminnis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zlajkowałabym, ale nie jaram się vansami , nie wiem co w nich fajnego niestety . ;)
    Zapraszam do siebie , byłabym wdzięczna gdybyś dodała komentarz, lub mój blog do obserwowanych, jeśli oczywiście Ci się spodoba! :) Z góry dziękuję za wejście. (itssoridiculous.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah . No nieźle . To czyli na nocce było zaje* Pozdrawiam tysskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, jak fajnie jest nocować u koleżanki, dawno u żadnej nie nocowałam... może już najwyższa pora, w końcu są wakacje :D pozdrawiam i zapraszam : olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ostatnio nocowałam u koleżanki. Nawet mam o tym post :D 3 od góry jakbyś chciała zobaczyć . Zapraszam : http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe ;).Widzę, że nocka udana ;). Ja też Dawno nie nocowałam u koleżanki jakiejkolwiek ;)

    zapraszam : alexandra255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane