7 września 2012

Brak czasu ;/

Heeej ;D Sory, że nie dodałam żadnej notki, zaniedbałam bloga i wgl. ale teraz mam mniej czasu.... ughh
Dziś napiszę notkę o podstawówce, gimnazjum i liceum :D Jak przeżywałam pierwsze dni i wgl :))

To tak zacznijmy od podstawówki, chyba najlepsze 6 lat mojego życia ;) Upadki, zloty i inne, pierwsi przyjaciele, pierwsze kłótnie i zgody :) Wspaniałe wycieczki, wypady, lekcje, w-f, odpały na przerwach, dodatkowa matematyka, na którą chętnie przychodziłam, ale przedmiotu nie lubię :) Pamiętam, ten dzień jak wróciłam do domu po zakończeniu klasy 6 i ryczałam, nie mogłam uwierzyć, że to koniec mojej klasy, że nie będę z nimi wszystkimi ;/ chyba jedna z gorszych rzeczy....

Gimnazjum - 1.5 roku to koszmar, masakra. Po prostu źle się czułam w szkole, klasie i wgl -.-
Nie mogłam się przyzwyczaić, płakałam z tego powodu. Ale w połowie 2 klasy gim coś się zmieniło
zaczęłam się dogadywać z nimi. I te kolejne 1.5 roku w gim zapamiętam dobrze :D Niestety, na zakończeniu też płakałam, tak nie chciałam odchodzić :(

A teraz Liceum - i tu od razu poczułam się bardzo dobrze, w klasie chociaż same dziewczyny to i tak jest bardzo fajnie :) Uwielbiam tam chodzić, ta atmosfera, ludzie i wgl :))Oczywiście uczyć nie lubię się, ale do szkoły lubię chodzić z powodu faz, odpałów na przerwach i lekcji :)
I znowu pewnie się za bardzo przywiąże =.=

Cieszę się z tego powodu że 1D wygrało MTV VMA <3 jestem z nich dumna :)
5 ZDOLNYCH WARIATÓW *__*
I ten moment < 33
Larry za czasów XF a teraz *__*


















Sory za 1D, bo niektórzy ich nie cierpią, ale to mój blog więc mam prawo :)

9 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz na moim blogu :]Ja też nie lubię się uczyć a do szkoły chodzić lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by lubił się uczyć ? xd.
    No chyba nikt . ;D .
    Obserwujemy ? :D.
    http://craazy-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podstawówka najlpesza. ;)
    Też się cieszę, że 1D wygrało. Yupi. <33 ;)
    Hehs,
    zapraszam.
    http://inspirations-fashion-silver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja z zapytaj na temat nagłówka.
    Dość ciekawy ten Twój, możesz spróbować jeżeli chcesz, jestem wdzięczna za każdą pracę i każdy zostanie przynajmniej drobno wynagrodzony :)
    P.S Fajny blog !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ja najlepiej wspominam podstawówkę :)
    Zapraszam do followania

    OdpowiedzUsuń
  6. o w liceum :D ja nadal nie wiem do jakiego isc, a ostatni rok mi zostal ;/

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepraszaj! nie masz za co :D To twój blog i jak napisałaś - masz prawo ! :]

    super ;* lubię chodzić do szkoły jak nie ma spr ^^
    obserwujemy? http://silence10.blogspot.com/

    ja już ro zrobiłam !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane