9 września 2012

Koniec weekendu ;X

Siema :) No już koniec weekendu, ale wydaje mi się że ten tydzień szybko zleci :)
Weekend dobrze spędziłam, chociaż pogoda taka sobie, jedynie dziś się rozpogodziło, było bardzo ciepło;)
Nadal nie mogę pogodzić się z tym faktem, że nie mam lustrzanki, nie mogę robić tego co lubię :( zbieram na niego, ale dużo brakuje. Ale nie mogę się doczekać jak będą dodawać tu moje zdjęcia :)
A tu nogi moje i koleżanki XD
Mały Ed Sheeran i Harry Styles *-*

I teraz dziękuje za 35 obserwatorów i ponad 1,5 tys wejść DZIĘKI ;) i mam nadzieję że ktoś czyta tego bloga, o czym świadczą komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Ładne nogi, nie wymyślaj ;D
    Plecak śliczny <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecaczek boski <3

    Oczywiście zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga oraz na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha <3
    Krzywe, ale fajne nogi :P ♥
    Dzięki za odwiedzinki ;d
    zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. plecak genialny, widziałam takie w sieciówkach, ale bardzo drogie :(
    Zapraszam do mnie i do obserwowania :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plecak, zawsze można go sobie uszyć :D Hmm może nawet to zrobię :D Tylko załatwić odpowiedni materiał :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane