2 września 2012

Szkoła ;/

Hej :) dla prawie wszystkich uczniów jutro zaczyna się koszmar ;/ SZKOŁA. Ja tyko się cieszę, że spotkam znajomych i tyle ;)
Już wiem jaki mam plan lekcji :P
Poniedziałek : 8 lekcji
Wtorek : 6 lekcji
Środa :  8 lekcji
Czwartek : 7 lekcji
Piątek : 5 lekcji, ale do 17:10 ;/
Ale pewnie nam za 2 tygodnie zmienią :) mam nadzieję co do piątku :)
Już zaczynam 2 klasę w szkole średniej, jak to szybko zleciało. Moja klasa czyli socjalna jest taką klasą co zawsze się coś dzieje : akademie, występy i inne głupoty szkolne, w których biorę udział.
Ale najgorsze jest to, że coraz bliżej do matury -.- nie no jeszcze 2 lata coś takiego.

No to życzę powodzenia w nowym roku szkolnym ^^

Czy tak będzie wyglądać powitanie z koleżankami:)

12 komentarzy:

  1. jak dobrze, że mam jeszcze miesiąc wakacji (;

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaw! :< szkoła :<

    super blog masz! :*

    obsererwuje i licze na rewanż! ;)
    uczepionamarzen.blogspot.com
    zapraszam ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny plan lekcji z One direction. Wydrukuję go sobie ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety szkoła się zaczęła :/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog! obserwuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. No ten piątek to faktycznie lipa...oby ci się zmienił plan.
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najdłużej mam do 18.20 :P

    OdpowiedzUsuń
  8. oj dużo masz tych lekcji ; /
    tobie też dobrych ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to sporo tych zajęć! powodzenia w szkole, zapraszam do obserwowania ;) buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :)) Bardzo podoba mi się Twój blog, sposób w jaki Go prowadzisz :) Naprawdę. Chciałabym Cię zaprosić do siebie http://www.hushaaabye.blogspot.com ... na pewno znjadziesz coś dla siebie :) Niebawem mnóstwo nowych recenzji, porad i nowinek :)). Zapraszam do obserwacji i komentowania :)) Buziak :*:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane