21 września 2012

LWWY przedwczesna premiera :D

Heej ! w końcu PIĄTEK !!!
Wczoraj miałam taki sobie humor, nie wiem nawet dlaczego ;> jak wróciłam ze szkoły, obejrzałam Trudne sprawy i wzięłam się za odrabianie lekcji z historii i angielskiego, potrzebny był mi net ^^
Weszłam także na twittera i patrze, że co chwilę przychodzą tweety typu : Kocham LWWY, świetna piosenka i wgl takie tam. Więc weszłam na fejsa, zobaczyć czy to prawda że już jest teledysk i wgl.
Na stronie 1DPL okazało, że był wyciek teledysku i piosenki, ale na yt nie mogłam wgl obejrzeć, bo zablokowane :(( Premiera miała być dopiero w poniedziałek, ale przez ten wyciek była wczoraj. O 19 naszego czasu została wstawiona na VEVO
Ale my wcześniej z siostrą znalazłyśmy LWWY i zaczęłyśmy słuchać :>
Bardzo fajna, od razu wpada w ucho, a teledysk jest taki super *_* brak słów.

No i czuję że będę chora ;C a jutro na wykopki do babci :D
Moje reakcje na LWWY ;]

Dzięki za tyle komentarz xoxo <jeśli komuś się nie podoba że za dużo piszę 1D jego problem>

13 komentarzy:

  1. hmm Trudne sprawy ;)) no proszę a ja wolę ukrytą prawdę tam to wymyślają dopiero fabułę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe spoko giffy ;>

    candienatalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te obrazki :) nie wiem za bardzo o kim piszesz tylko bo zapewne ich nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. He. Fajne gify. :)

    http://myessentiality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha :D Widać, że jesteś prawdziwą fanką :D Ja co prawda ich nie lubię, ale toleruję fanów ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne animacje :) Fanką nie jestem ale mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo nowa piosenka :)) Nie za bardzo ich słucham ale nie raz włączę sobie :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie jestem ich wielką fanką ale za to widać, że Ty tak : ) piosenkę na pewno przesłucham może mi się spodoba ; )

    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga; klaaudbook.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem ich fanką, ale piosenka wpada w ucho!

    OdpowiedzUsuń
  10. no to obserwuję i zachęcam do tego samego :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam nowy teledysk One Direction :D
    zapraszam także do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane