23 września 2012

Wykopki :)

Hej :) dzięki za 2000 wejść
Wczoraj u babci byłam na wykopkach :) Jak co roku rodzina się zjeżdża i zbieramy ziemniaki. Przyjeżdżają mojej mamy siostry z mężami i dziećmi, ale nie zawsze wszyscy ponieważ, niektóre już są pełnoletnie, mają rodziny i nie mieszkają w Polsce, ale jednak nas zawsze jest dużo.
W tamtym roku wgl nie miałam ochoty jechać, ale w tym jakoś bardziej.
Mój wujek mieszka razem z babcią, z rana wykopują ziemniaki czymś specjalnym, a potem my zbieramy :)
W tym roku, bardzo szybko to zrobiliśmy. Ja zbierałam różnie,a to z kuzynem a to z kuzynką, mamą lub ciocią :D Ok. 14 skończyliśmy i było ognisko na polu :) szkoda tylko że nikt na gitarze nie umie grać ;(
Ale było spoko, kiełbaski, ziemniaki pieczone i jak było ciepło przy tym ognisku :) Potem to już u babci.
Dzień zaliczam do udanych.
Dzięki za komentarze i za to że szanujecie One Direction ;)
Haha tak wyglądam jak skończyłam zbierać ziemniaki, szczęśliwa ! :D
Tak bardzo bym chciała mieć lustrzankę, żeby te wszystkie wspomnienia były na zdjęciach ;) mam nadzieję, że niedługo na nią uzbieram i będę mogła dzielić się zdjęciami z wami :)

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten klimat jaki jest przy ognisku, więc zazdroszczę;P

    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ognisko.. tesknie za takim zwyklym ogniskiem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie byłam na wykopkach ;)
    też bym chciała mieć aparat, ale ja chcę lustrzankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello my dear,

    Great post! You have lovely blog.
    And we can follow each other via gfc and
    social networks if you want :)

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha " a tak wygladalam jak skonczylam obierac ziemniaki" made my day!!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że spędziłaś miło dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wykopki, ognisko... Moim zdaniem takie przeżycia zostają na zawsze i zbliżają nas z bliskimi! Jesień jest najlepszą porą na ogniska! :)
    Aparat boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny wygląd bloga podoba mi się.
    Też mam babcią na wsi i szczerze mówiąc nie byłam jeszcze na takich wykopkach
    Też chciała bym mieć taki aparat

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny aparat.
    Teraz przeczytałam o Tobie, że lubisz Nicki- też ją lubię .
    A i , super post.

    U mnie jest już nowy :
    flushberry.blogspot.com + filmik

    Zapraszam, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Nicki. Masz naprawdę fajny blog.

    Obserwuję i liczę na rewanż. - http://sparkle-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykopkiiii, przypomniało mi się dzieciństwo :). Szkoda, że po śmierci dziadka nie ma już ziemniaków na polu, krów, świnek, kur, indyków... i tego wszystkiego. Uwielbiałam nadawać im imiona :).
    Co do One Direction, nie jestem fanką, ale czasem lubię sobie puścić jakiś ich teledysk, zawsze mam potem lepszy nastrój, naprawdę! I wiem co to spotkanie się z krytyką za to, że lubisz jakiś zespół. Przeszłam przez to w gimnazjum.

    OdpowiedzUsuń
  12. To dzień miałaś udany powiadasz ? :D
    Też bym tak chciała ,ale u mnie w rodzinie nikt nie sadzi ziemniaków ,mimo ,że mieszkam na wsi xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie... też bym tak chciała.. tak rodzinnie i w ogóle.. ;D zazdroszcze Ci ;p

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na wykopkach byłam tydzień temu :)
    Zapraszam do mnie http://toosadtosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Saznuję i kocham 1D <3.
    Racja, czasem z rodziną można się fajnie bawić :).
    Życzę Ci, żeby kasa się szybko zbierała :).
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę na A little easier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zbierałam ziemniaki tylko że przedwczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też podobają mi się takie aparaty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh, aparat to jednak dobra rzecz. :)

    Będę wpadać częściej :)
    mam nadzieję, że Ty również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha.. Moja koleżanka też tak skakała :

    Zapraszam o mnie :
    http://paula-blog-o-wszystkim.blogspot.com\

    OdpowiedzUsuń
  20. 1D <3

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hahahah! śmieszny obrazek. ja nie słucham one direction, nie podoba mi się taki typ muzyki, ale co kto lubi ^^

    obserwuję i zapraszam do siebie na wowerthinking.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Misie jak tanczą Harry <33 aparacik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również marzę o lustrzance ! < 3

    wykopki hehe , jako zjazd rodzinny,
    Moja ciocia też takie coś robiła :D


    zapraszam :
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętam te czasy... wykopki.... jak byłam małą to były ter ich juz niema a szkoda. Tak zawsze było fajnie i śmiesznie np. jak wujek walną ziemniaka w brata :DDDD chciałąm zeby znów były<333333 zapraszam do mnie: maggisterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, jestem bardzo ciekawa jak to jest na wykopkach;) Zapraszamy do nas. Obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  26. oj też chce lustrzankę ! ;3
    ja lubie takie wypady do babci jak jest cała rodzina ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj to są mega klimatyczne ogniska, gdy ktoś gra na gitarze.... aż się rozmarzyłam ;)



    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też chcę lustrzankę.
    ogniska są super

    http://myessentiality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ognicho! ♥
    Dobrze, że są takie osoby którzy szanują tych przystojniaków, bo niestety ja spotykam się z takimi ludźmi którzy wyzywają ich od pedałów, itp. Tak jak w przypadku Justina Biebera. -.-

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane