24 października 2012

TAG: moje blogowe sekrety

Heej :) nie miałam czasu dodać, zdjęć postaram się w weekend :D
Zostałam otagowana przez http://olsono.blogspot.com

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty ?
Bloga założyłam w marcu, ale tak oficjalnie zaczęłam pisać maj-czerwiec. Posty pubilkuję jak mam czas, na pewno pojawią się w weekendy ^^

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy to robisz w pierwszej kolejności ?
Zależy :) nie robię tego w pierwszej kolejności

3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga ?
Wiedzą, siostra zna adres, znajomi tylko niektórzy, wolę by tego nie czytali :)

4.Posty jakiego typy interesują cię najbardziej u innych blogerek ?
Porady modowe, wgl wszystko co związane z modą ;D ale także o ich życiu i np o krajach azjatyckich :)

5. Czy zazdrościsz czasem innym blogerkom ?
Nie ma czego :) sama muszę odnieść sukces :D

6.Co blogowanie zmieniło w twoim życiu ?
Praktycznie nic ;) Tyle coś ciekawego robię i mogę się z tym wszystkimi podzielić ;)

7. Skąd czerpiesz pomysły na posty ?
Z swojego życia, tumblra i tam jeszcze jednej stronki :)

8. Czy miałaś kryzys w prowadzeni swojego bloga, czy chciałaś go usnąć ?
Tak i to 2 razy na początku i potem też, ale uznałam że nie bo warto jest go pisać :)

Nikogo nie taguję :) W szkole ten tydzień jak na razie bardzo spoko :) coś cały czas dzieje.

9 komentarzy:

  1. z tym ze znajomi ze swiata nie wiedza to sporo z nas ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym takie buty ;)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czyta!
    Ciekawe, ale również bym nie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚMIESZNE TE BUTY,ALE CHYBA BYM NIE NOSIŁA... zapraszam na bloga ziomula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te trampki, ale jak już to ubrałabym te drugie :p Fajnie się czyta Twój blog. :) A tło jest genialne <3

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne trampki <3 spróbuję takie zrobić!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane