1 listopada 2012

Jaki tytuł?

Siema ;) dzięki za komentarze, do moich zdjęć to bardzo dla mnie ważne. Jednak doszłam do wniosku  że najlepiej mi się fotografuje dzieci :))
Znalazłam takie zdjęcia i zrobiłam sklejkę ;D
Po prostu super jest robić takie zdjęcia małym dzieciom są takie słodkie.
Mamy jeszcze 3 dni wolnego, jak dobrze :) nie wiem co napisać nic się ciekawego nie działo :P
W szkole trochę ocen przybyło :) i złych i dobrych. Fazy na lekcjach są i to jakie.

No i ale dziś zmarzłam na cmentarzu ;/ wy też? a i przy okazji zobaczyłam moje 2 kuzynki które wyjechały do UK i Irlandii, bardzo cię ucieszyłam gdy zobaczyłam ich córeczki Lenę&Nelę <3 słodkie mają po 1.5 roku słodziaki < 3 szkoda że już w sobotę wyjeżdżają :<

22 komentarze:

  1. też tal uważam - dzieci są takie słodkie :)
    bardzo fajny blog - dodaje do obserwowanych ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze dzieciaki! też zmarzłam okropnie :<
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maluszki są słodkie : ) sama je kocham! Ogólnie też się dziś wymarzłam... ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieci przesłodko wychodzą na zdjęciach, nie dziwię się czemu to właśnie je ci się najlepiej fotografuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, świetnie się dzieci fotografuje, takie słodkie są :D
    Świetne zdjęcia skleiłaś, dodaj na besty! :)
    Fajnie, że zobaczyłaś kuzynki :)
    Ach, trzy dni wolnego <333 Niech ten czas nie mija XD

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieciaki uwielbiają pozować do zdjeć, a w tym są takie naturalne ;)
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely blog! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie dzieciaki <3
    ja też zmarzałam , i zobaczyłam moją dalsza rodzine :)

    ps. obserwujemy ?;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię porobić zdjęcia moim malym ciotecznym siostrzyczkom <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci prześlicznie wychodzą na zdjęciach <3 Ja też zamarłam na cmentarzu ;x Ale spędziłam to święto rodzinnie i miło :>

    xoxo :*
    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubie robić zdjęcia małym dzieciakom <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://winylowelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te zdjęcia to twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie. I podpisuję się pod komentarzem wyżej,to Twoje prace? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawda, są bardzo, bardzo słodkie. ; )
    Tymczasem zostałaś otagowana na moim blogu. :)
    http://inspirations-fashion-silver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. słodziutkie zdjęcia ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ta sklejka :D
    Pododawaj jakieś swoje zdjęcia < 333

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny mix, małe dzieci słodko wychodzą na zdjęciach. :D
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne dzieciaki, lubię ich zdjęcia ..
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieci są urocze, nie da się temu zaprzeczyć :>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane