11 grudnia 2012

Szpital -.-

Siemano bardzo was przepraszam, ale to bardzo ;((
nie dość że we czwartek półtora tygodnia temu zepsuł mi się komputer :( to od 3 grudnia jestem w szpitalu .____.
 Komputer dopiero został naprawiony w niedzielę, a ja już nie miałam czasu napisać postu, bo się pakowałam ;/
Jestem w szpitalu, ale to nic poważnego, to może wygląda jak szpital, ale mogę normalnie w dżinsach chodzić i wgl ;] ponieważ jestem na rehabilitacji.
Dopiero od wczoraj mam dostęp do neta.

Będę aż do 22 grudnia :( niee :( niby fajnie jest ale wolę w domu być.
Ćwiczenia niektóre są meczące ale niektóre nie, przez to czuję się zmęczona. Na szczęście jestem w liceum
to potem mam czas wolny, bo nie chodzę do szkoły :D
Nie mogę z tym, że jest o 21 cisza nocna ;/ ale i tak leżę i słucham muzyki sobie do 22, albo i dłużej :)
Mam w pokoju 3 dziewczyny są spoko ;] nowe znajomości, jest nas ok 25 osób, ale albo ktoś dochodzi, albo odchodzi  :)
Ale jak się o tym dowiedziałam że jadę do szpitala to lepiej nie mówić haha byłam przygotowana na ferie a nie na teraz.
Haha a tak się oddycha na ćwiczeniach lol
Jak będę miała czas to odwiedzę wszystkie blogi :)
PRZEPRASZAM!! :)
Papa :**

15 komentarzy:

  1. To zdrowia życzę ;D
    I świetne gify ^.^

    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś w szpitalu i te dni tam nie pamiętam zbyt dobrze :D
    Zdrowiej ! :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog zaprazsam do mnie ; http://magdaa-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szybkiego powrotu do domu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, genialne zdj<3
    Współczuję szpitala:/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo w szpitalu? szkoda ;C ale przynajmniej zawrzesz znajomości właśnie i nie będziesz się uczyła *.* z jednej strony zazdroszczę, z trochę nie, ale najważniejsze że tylko do 22 grudnia i na święta możesz przyjechać do rodziny :) a bloga nie zawieszaj, bo jeszcze wszystkich postów nie przeczytałem ;p
    zapraszam do mnie ;) www.my-livetime.blogspot.com ;)
    jak nie obserwujesz to proszę dołącz do obserwatorów, dla mnie bardzo ważne! ;)
    pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś w szpitalu?! Oj. :( Życzę duuużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. To wracaj do zdrowia :) Bardzo dobrze czyta mi się twoje posty. Świetny blog, zaprasza do mnie :) Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Happy New Year ! :)
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane