31 stycznia 2013

Jaki dać tytuł :O

Heeej
Zawsze mam problem z nadaniem tytułu. Na pewno dodam zdjęć kilka z piwnicy
Wgl ferie, jak nie ferie, to już nie to samo co kiedyś. U mnie to zamulanie. NIE LUBIE ZIMY :/ niestety.
Dziś się wyszło na dwór, hahaha Kaufland otworzyli, to poszliśmy.
A potem u Pyśki i zdjęcia kamerką lol
No to jutro urodziny Harrego z 1D *_* ale on zawsze będzie Forever Young ^^
W sobotę, ma urodziny Pysia ^^ i jestem zaproszona na osiemnastkę do koleżanki, a co pójdę.
A w niedzielę urodziny kuzynki, pewnie jakieś zdjęcia powpadają :D
W weekend postaram się zmienić wygląd bloga bo mi się znudził ;C postaram się...

Aaaaa i Justin przyjeżdża do Polski, a 1D na pewno ich jeszcze czas nadejdzie :D Gratuluje Polskim Beliberkom czy jakoś tak ^^

Zapraszam na mojego tumblra ^^ :  http://niam-1dhappy.tumblr.com
A teraz kilka zdjęć, sklejka :)
Taaa ja w stylu 'niby' One Direction  haha
1. Harry - marynarka - reserved
2. Liam - koszula - nie wiem, bokserka - reserved
3. Louis - bluzka w paski - next
4. Niall - koszulka - House
5. Zayn - bejsbolówka - Terranova, koszulka - House

Mam rude włosy, tu za bardzo nie widać :X
I takie tam kamerkowe z Pyską dzisiejsze hehe

9 komentarzy:

  1. Ale ładne zdjęcia. :D



    juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś! :*
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jesteś :))

    zapraszam do polubienia mnie na facebook'u przy 100 polubieniu organizuję naprawdę fajny konkurs ;)- http://www.facebook.com/pages/Redsun/404839486246614?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, zdjęcia z kamerki są najlepsze xD

    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha tak też gratuluję polskim beliebers :D<3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog. :*
    obserwuje :D

    http://ourworld-ourrules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię zimy;(
    Fajny blog!
    Obserwuję i zapraszam do mnie;)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane