11 stycznia 2013

Kiss you :)

Heej
Jak wiecie, kocham One Direction, więc musi być notka o ich nowym teledysku do piosenki Kiss You <3
Czekałam na niego już od grudnia, bo miał wyjść 17 :) ale wyszło że wychodzi 7 stycznia, może to i lepiej, bo tak bym w szpitalu go oglądała z zacięciami ;P
Kiss you, wgl inaczej sobie wyobrażałam, może nie aż tak szalony teledysk tak jak ten ^^
Haha myślałam że nie wyrobię ze śmiechu, aż się popłakałam :D Najlepszy teledysk EVER <3
Nadal dla mnie są Forever Young :) tutaj to pokazali.
A tak wgl Zayn Malik ma za niecałe pół godziny urodziny, ale wstawię już :)
Nie wierzę że kończy 20 lat ;O
GIFY

14 komentarzy:

  1. dzięki ;p nie znam kolesia, no ale najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tą piosenke ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż muszę obejrzeć ten teledysk, bo jeszcze go nie widziałam :D najlepszego, Zayn! :P
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam jakoś nie przepadam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem fanką, ale musze przyznać, że Zayn jest przystojny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ich <3 a teledysk do Kiss You jest przegenialny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszego dla zayna :] obserwujemy ?
    Zapraszam na bloga mojego i mojej siostry.
    Dopiero zaczynamy więc miło by było jak bys
    wpadła :]
    http://sisters-ola-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję!
    Te gify są rewelacyjne! :D
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  10. mają fajne stylówki :)
    zapraszam - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiss you jest moim ulubionym teledyskiem <3
    świetne gify :) zapraszam do obserwowania :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam 20 lat i porównując one direction z chłopakami z mojego roku to wydaje mi się, że chłopcy z OD wyglądają strasznie staro, ale to pewnie zasługa mnóstwa stylistów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane