20 stycznia 2013

PROUD < 3

Heej !!!
Jestem tak szczęśliwa, że płakałam z tego szczęścia, brak słów, boże no nie wiem nawet jak to opisać :)
To może od początku, wczoraj ok 18 poszłam do koleżanki do Kariny, chciałam jej coś pokazać na tt więc się zalogowałam, patrze akcja #PolandNeedsTMHTour, pomyślałam pomogę chociaż trochę, potem się wylogowałam i coś tam robiłyśmy nie ważne ^^ gdy ok 20:30 wróciłam do domu, umyłam się, weszłam na kompa a my jeszcze w trends #PolandNeedsTMHTour nie no ucieszyłam się z tego powodu ;D sama trendowałam do 00:00 haha myślałam ze hasła nie będzie przez noc i następnego dnia będziemy się jarać naszą akcją haha :D
A one Polish Directioners całą noc utrzymywały akcję, aż do teraz czyli ok 27 h jesteśmy w trends ^^ ja mam limit na tt, przed chwilą mi przyszło ;(

Jestem bardzo dumna <3 szczęśliwa #1DFamilyForever
Dziękujemy innym krajom, które nam pomagały i pomagają i piszą takie miłe rzeczy, bardzo miło

MASSIVE THANK YOU <3 xxx

I kurde mówili o nas w TVN 24, RMF FM, Eska, Teleexpress - Maciej Orłoś wymiatasz haha, radia amerykańskie, brytyjskie, irlandzkie. Mówili o nas w LA, NY, w telewizji CNN i CBB. Bardziej rozsławiłyśmy Polskę niż Komorowski lol/

I te słowa zaczęło się w Polsce pomógł cały świat < 3

http://kontakt24.tvn.pl/artykul,zaczelo-sie-w-polsce-pomogl-caly-swiat,869651.html
http://bezuzyteczna.pl/polish-directioners-ochrzczeni-krolami-20860

Hahahahah i ja :D jestem bardzo dumna < 3 jeszcze raz gratulacje dla Directioners i innych osób, które nam pomogły. THANK YOU trzymajcie się

http://www.photoblog.pl/muppetyshow/142354171/hihihi-xx.html FBL zapraszam ^^
http://ask.fm/Klauduskalol możecie pytać :)
http://niam-1dhappy.tumblr.com zapraszam też do śledzenia tumblra ^^

7 komentarzy:

  1. słodkie zdjęcia :)
    obserwuje i zapraszam http://inspireeed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ogladałam Teleexpres i natrafilam akurat na ta wiadomosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) Świetny i ciekawy blog. Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ja też brałam udział. Nie ma co, warto było. Super ludzie. ;)
    mogłabyś zaobserwować mojego nowego bloga? ;)
    http://i-chaange-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne zdjęcia :D

    http://silence105.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje nam !
    <3
    duma mnie rozpiera !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane