8 stycznia 2013

STOCER tęsknie < 3

Siema ;)
Taaa na początku tak bardzo nie chciałam jechać #głupia ja ;/ ryczałam jak idiotka :(

Nie chciałam tam jechać, ułożyłam sobie najgorszy scenariusz ;/ jadąc już, chciałam żeby czas się zatrzymał, żebyśmy tam jak najdłużej jechali naprawdę, gdy już byliśmy na miejscu, brzuch mnie tak bolał ;X i miałam gorączkę 38 lol ale to z tego że nie chciałam zostać
Dostałam salę z trzema dziewczynami 14,15 i 13 lat od razu mnie przyjęły ciepło, mało gadałyśmy ale poczułam się lepiej :)
Kolejne dni były w Stocerze coraz fajniejsze, lepsze, fazowe <3
Zapoznałam na oko 50 osób, niektóre odchodziły, przychodziły nowe osoby :) Ale najbardziej przywiązałam się do tych co przyszli tego samego tygodnia co ja lub w następnym, tak trudno mi się było z nimi rozstać :(
Stocerowe zdjęcia :) ale tak nie mam wszystkich bo to byl sylwek i mało nas zostało :(

A nie mam z tamtymi :( mam nadzieje że kiedyś ich spotkam :)
I tam jest tak zajebiście, najlepsze wspomnienia FOREVER dawno takich ludzi nie poznałam :)
I oczywiście tęsknie za nimi : Julia, Ola, Asia, Wika, Wiki, Ania, Eliza, Natalia, Ania, Zosia, Iga, Daria, Klaudia, Justyna, Paulina, Ania, Monika, Oliwka, Miłosz, Mikołaj, Maciek, Michał, Krzysiek, Patryk, Damian, Maciek, Kuba, Piotrek. Jeszcze więcej poznałam. Ale to ci co bardziej się do nich przywiązałam ♥♥

I jak wychodziłam, tyle przytulasów dostałam, podtrzymywałam łzy, ale jak wyszłam z mama ze szpitala rozpłakałam się :(
A teraz powrót do szarej rzeczywistości... TĘSKNIE < 3

17 komentarzy:

  1. WoW, nieźle Sylwester w szpitalu, inny, fajne musisz mieć wspomnienia! :) mam nadzieje że to nie było coś poważnego i jesteś już zdrowa :)


    Zapraszam http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie <3
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  3. :)tez tak miałam z moją kolonią

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm no jak widać w szpitalu też można poznać wspaniałych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeważnie tak jest, ze na początku się nie chce, a potem się nie chce opuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wspomnienia sa najlepsze :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) Wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha śmieszne gify :D Tak jak mówiłam wpadłam również do ciebie! Pozdro i zapraszam innych też do mnie http://love-my-fashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ,że zawarłaś nowe znajomości :D
    Może kiedyś ich jeszcze spotkasz ,lecz w lepszych warunkach ? xD

    OdpowiedzUsuń
  10. czasem strach ma tylko wielkie oczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ... Zapraszam do mnie : http://my6look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też jak leżałam w szpitalu ponad miesiąc to później niby sie cieszyłam, że wychodzę, ale troche przykro, bo poznałam wiele fajnych osób c: fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O Klauduśka! Jeszcze pamiętam jak robiliśmy te zdjęcia <3
    Zapomniałaś o Michale wyprostowanym? O.o

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane