22 lutego 2013

Hair *_*

Cześć ! :D
Dziś notka o włosach ^^
Jak to ja zawsze szukam inspiracji, mam tego tyle na komputerze, więc muszę do czegoś to wykorzystać ;D
Zawsze zapuszczałam włosy, ale oczywiście się ścinało itp. Pamiętam, że najdłuższe to miałam w wieku 9 lat zagaduje ale na pewno było to podstawówka ;D
Pamiętam jak w 1 gim obcięłam na boba i od tamtej pory zapuszczam włosy ^^ dziś mam za cycki jak to koleżanki z klasy mówią, mam zamiar zapuszczać dalej :)
Oczywiście podcinam, bo mam końcówki rozdwojone, co się dziwię nie prostuję, czasem to posuszę i to może dlatego :O
Nie dość że są długie, to są takie piękne *___*
Jakbym mogła chętnie bym sobie takie zrobiła :)
 tutaj kolorki są fajne róż i te połączenie ;) też mi się podoba ;) chyba bym dostała -50 pkt i ludzie ze szkoły tylko tak :O
Blond włosy mogą być, ale długość jest świetna ;D
Demi Lovato, ona to lubi eksperymentować ze włosami i najczęściej super jej to wychodzi *_*
A tu czerwony *__* i jakiś kolorowy tak bardzo chciałam się przefarbować na ten kolor, może kiedyś tak się stanie ;)
 
Wgl ombre są śliczne ;) i różowe, niebieskie, zielone i inne  ;)) może kiedyś sobie takie zrobię może ;)
Aktualnie mam rude robione szamponetką, jeszcze się trzymają. Mam już robione 3 albo 4 raz ;) ale włosy pierwszy raz sobie farbnęłam po skończeniu 3 gim, więc może niedługo zastosuję farbę ;) a co, tylko szkoda trochę włosów, jak się chce tyle rzeczy spróbować...
Ehhh i dostałam 1 z maty ze sprawdzianu ... ;<

28 komentarzy:

  1. Mi tez bardzo podoba się ombre, i zazdroszczę ci tych rudych,moja mama nie pozwoliła mi jeszcze robić szamponetki. Zrobisz post o swojej szafie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wlosy, szkoda ze nie mam odwagi zeby sobie takie zrobic ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne włosy :)Też zapuszczam :p
    Zapraszam do mnie:http://itsmyliveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zapuszczam ;)
    Obserwuję ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam już długie <33
    zapraszam : http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog,
    ja też mam ochotę zrobić sobie ombre,
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ombre *w* Ja cały czas zapuszczam moje wlosy^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez zapuszczam :) Długie włosy są takie piękne, marzę o takich do pupy :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://kapeluszkaa.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Nominuję cię do New Blog LOVE! :) Szczegóły na moim blogu.

    cytruskowa.blogspot.com
    + obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja podcinałam ostatnio końcówki bo też zapuszczałam tak od 1 gimbazy, i jestem nawet zadowolona bo miałam strasznie zniszczone:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo widzę że fanka one direction^^

      Usuń
  11. najbardziej podobają mi się włosy na 1 zdj ^^
    świetny nagłówek, nie widziałam jeszcze takiego :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieskie najpiękniejsze *__*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zapuszczam ale za bardzo mi to nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Awards na moim blogu!
    Przy okazji, obserwujemy? Ja już :3
    http://spelniac-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na mój blog :3 + Obserwuje ii wgl . świetny blog ;) http://cup-off-kiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz zarąbiste tło <3 Zabiłabym za takie xD
    A włosy najbardziej podobają mi się czerwone lub niebieskie końcówki !!
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez mialam najdluzsze wlosy w posdsawowce w wieku..hm 9 lat bo do komuni i wgl :D I od pazdziernika nie scielam jeszcze wlosow i takze zapuszczam i nawet mi to teraz wychodzi ^^ Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

  18. Genialne inspiracje! Nie farbuj Kochana! Ja moje włosy strasznie zniszczyłam, czego teraz bardzo żałuję :( Pozostań lepiej przy szamponetkach :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też w 6 klasie ścięłam na boba i stwierdziłam że NIGDY już tego nie zrobie ! ;o
    Teraz zapuszczam i są już o wieeele dłuższe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam jeszcze lekko fioletowe włosy po feriach, pani się uśmiechnęła i zażartowała, że wpisze mi -10, ale ogólnie to nauczyciele dość pozytywnie zareagowali.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie by było mieć takie niebieskie włoski :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne inspiracje! A rude włosy są boskie ♥♥♥
    Świetnie prowadzisz bloga! Dobrze się czyta i ogląda twoje posty. Zapraszam też do mnie :)) Może zaobserwujesz? ♥ (Oczywiście, jeśli Ci się spodoba)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. też ściełam włosy w 1gim (do ramion) i potem ubolewałam pół roku, teraz za nic bym nie obcieła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne inspiracje. :D
    Ja również swoje cały czas zapuszczam, ale czy dotrwam i w przypływie emocji nie zetnę to nie wiem..:D Ze mną tak czasem bywa.:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. czerwień na głowie, genialny look!<3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane