8 lutego 2013

Mój ulubiony sweterek *_*

Hejka :D
Dziś wam pokaże, jeden z ulubionych sweterków <jeśli to wgl sweter :O>
Kupiłam go w reserved za 30 zł, chociaż wcześniej kosztował 100 zł co mnie bardzo zdziwiło, że teraz tak tanio :O ale za to jestem zadowolona z zakupu ^^
Zdjęcia, może nie są zachwycające ^^ ale widać <chyba> ten sweter, zdecydowanie mój ulubiony <3

To tak osiemnastka, nawet udana :> urodziny mojej kuzynki udane :))
Mam grzywkę na prosto i git, nawet podoba mi się :D
Ferie się kończą :((
Co myślicie o sweterku ? ;>

16 komentarzy:

  1. mnie ferie właśnie się zaczynają :D
    fajny sweter :) i jeszcze za taką cenę, super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaczynam ferie <33
    świetny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. you are so adorable ! and your sweater matches the walls ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy sweterek, z chęcią bym go sobie przygarnęła.
    Udanej zabawy w ostatnie wolne dni!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas: hiddenfromtheday.blogspot.com :)
    Obserwujemy!
    Jeżeli spodoba Ci się na naszym blogu, też możesz kliknąć tę opcję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sweterek jest śliczny - podobają mi się jego kolory i krój, świetnie na Tobie leży. :)
    WŁOSY !!!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne włoski i sweterek tez:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie!
    Sweterek jest mega!!!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie mój styl, ale Tobie pasuje :)
    Zapraszam do siebie
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zestaw! :* Dawno nie widziałam, żeby ktoś tak dobrze wyglądał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane