19 lutego 2013

Nominacja ;)

Siema :)Jutro będzie normalny post ^^Ale dziś już to zrobię tą nominację, nie lubię tego ale co mi tam.

Dziękuje za nominacje : http://antykompleks.blogspot.com


Nominowany blogger powinien wykonać kilka rzeczy : 
- podziękować nominującemu na jego blogu
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów 


Ja nie zrobię tych dwóch ostatnich punktów.

1. Jestem Directioner, Barb i Hooligan
2. Jestem za tym żeby związki homo mogły zawrzeć związek
3. Mam facebooka, twittera, photobloga, prowadzę bloga, mam konto na tumblrze i asku.
4. Kocham geografie <3
5. Uwielbiam jeść słodycze
6. Noszę specjalne wkładki do butów, pomaga to na mój kręgosłup oraz na postawę ciała i kolana :) noszę je ok miesiąca
7. Moje dzieciństwo było zajebiste, pomijające tatę :)
A to one zeberka :)) moi przyjaciele hahah Andrzej i Henio xD

4 komentarze:

  1. fajni ci twoi przyjaciele:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nice post!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość do słodyczy - TAAAAK!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane