17 marca 2013

.__.

Cześć. Taaak przepraszam was, ale nie miałam ochoty pisać. Brak weny natchnienia. Wgl mi się nie chciało
:< i minęło aż 2 tyg od czego czasu... kurde i blogi też zaniedbałam, bo nie czytałam....

Byłam znów w Wawie, tym razem targi edukacyjne w Pałacu Kultury ^^ dzięki temu coś się we mnie obudziło co mogę robić w przyszłości, ale to nie pewne ;) ale przynajmniej mi pomogło coś, 3 torby ulotek miałam.
Mam nowy telefon :D w końcu, w końcu :) koniec z nokią z klawiaturą koniec!
Jest to Samsung Galaxy Ace 2

Co tam się u mnie się działo, byłam na występach Zespołu pieśni i tańca Wyszków
A tak to szkoła, szkoła, szkoła.
Wybrali papieża :) oczywiście na Twitterze ekscytacja, jest miły i wgl przypomina mi Jana Pawła 2

Założyłam instagrama :D http://instagram.com/xxboobear  FOLLOW ME

Mam pomysł na notkę. Teraz mam wenę :D w końcu ^^
A o to kilka zdjęć, w końcu mogę robić tyle zdjęć ile chcę :D
 




 
Taki tam mix zdjęć :D
Na których praktycznie jestem ja hahaahaha :D
Ale także szarlotka :)
Oraz ja z Kariną w koszulach :)

3 marca 2013

Wycieczka do Wawy :D + 100 obserwatorów

Siema ;)
We czwartek byłam w Warszawie, klasowa wycieczka :)
Wyjechaliśmy o 8:40 w Warszawie byliśmy 9:30 a na Ursynowie ok 10 :)
Pierwsze co lodowisko figlowisko :) haha było świetnie, dawno nie byłam na łyżwach, więc bardzo się cieszyłam że tam jestem ^^ jeszcze raz było zajebiście <3 teraz gardło mnie boli i jestem obolała .__.
Potem do kina.... no mieliśmy iść wgl na 'Poradnik pozytywnego myślenia' ale za późno się zaczynał, pani zaproponowała 'Last Minute' od razu wiedziałam że będzie do dupy bo polski film. Ale na miejscu okazało się że o 12:30 zaczyna się horror 'Mama' też nie byłam przekonana do tego, ale w sumie dlaczego nie, a co pójdę - pomyślałam. I poszliśmy. HAHA w wieku 17 lat PIERWSZY RAZ obejrzałam horror, taa boje się i tyle .__. co ja poradzę ;/
Nawet spoko film.
Oczywiście na koniec KFC :)
Mniejsza połowa mojej klasy LSO <3

Dziękuję bardzo za 100 obserwatorów.. jest to takie super uczucie DZIĘKI <3 

Moje reakcje haha



DZIĘKUJE

1 marca 2013

Urodziny cioci :)

Siema :)
Dopiero dziś dodaję notkę :) chociaż urodziny cioci były w sobotę od 18 do niedzieli też do godz 18 :) Było świetnie.
Ja z kuzynkami siedziałyśmy na chatroulette i omegle haha, lubię tam siedzieć, bo czasem można spotkać fajnych ludzi :) do dziś utrzymuje kontakt z dwoma chłopakami. Jeden jest z Brazylii, drugi z Niemiec :)
Robiłam także sobie zdj z 5 letnią Nikolą. Moja słodka, ukochana Nikola <3
Nie no fajnie było. Haha nagrałam Nikolę tańczącą do Harlem shake oraz ją i siebie do piosenki 1D
A tak to takie z nas nołlajfy, tablet, telefon, 2 lapki i komp, boże zawsze coś musi swojego przywieźć i wszyscy siedzą na necie ;-;
Położyłam się spać po 4. W niedzielę też było super. Z nimi prawie nigdy się nie nudzi :)

Z Nikolą zdjęcia zawsze spoko ;)
A tu w niedzielę nieogarnięta ja haha :)

Jutro notka z wycieczki, na której byłam wczoraj ^^