3 marca 2013

Wycieczka do Wawy :D + 100 obserwatorów

Siema ;)
We czwartek byłam w Warszawie, klasowa wycieczka :)
Wyjechaliśmy o 8:40 w Warszawie byliśmy 9:30 a na Ursynowie ok 10 :)
Pierwsze co lodowisko figlowisko :) haha było świetnie, dawno nie byłam na łyżwach, więc bardzo się cieszyłam że tam jestem ^^ jeszcze raz było zajebiście <3 teraz gardło mnie boli i jestem obolała .__.
Potem do kina.... no mieliśmy iść wgl na 'Poradnik pozytywnego myślenia' ale za późno się zaczynał, pani zaproponowała 'Last Minute' od razu wiedziałam że będzie do dupy bo polski film. Ale na miejscu okazało się że o 12:30 zaczyna się horror 'Mama' też nie byłam przekonana do tego, ale w sumie dlaczego nie, a co pójdę - pomyślałam. I poszliśmy. HAHA w wieku 17 lat PIERWSZY RAZ obejrzałam horror, taa boje się i tyle .__. co ja poradzę ;/
Nawet spoko film.
Oczywiście na koniec KFC :)
Mniejsza połowa mojej klasy LSO <3

Dziękuję bardzo za 100 obserwatorów.. jest to takie super uczucie DZIĘKI <3 

Moje reakcje haha



DZIĘKUJE

18 komentarzy:

  1. haha Nie dziękuj Cieszę się twoim szczęściem .Zaszłaś już daleko ,niektórzy do tego czasu sie poddają Ty jednak nie i nim się obejrzysz będzie 200 Bo jak się już ma 100 to szybciej przybywa *.*
    Zapraszam również: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam w Warszawie... :) Gratuluję! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka chce obejrzeć "Mamę" gratuluje 100 obserwatorów ;)
    http://naszezycienaszwybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też się wybieram na Poradnik pozytywnego myślenia :) a bardzo straszny ten horror ;>?

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie horrorow - tez sie boje ;/
    swietne te gify - takie pozytywne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie chcę zobaczyć ten film 'MAMA' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, fajnie piszesz. :-) <3 Jakbyś chciała obserwować, napisz do mnie w komentarzu, też będę. Przepraszam, ale jestem w temacie bloggera zupełnie zielona, prowadzę go dość krótko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Poradnik Pozytywnego Myslenia mi za bardzo nie przypadl do gustu, za to horrory kocham i na jakis wybralabym sie do kina ;)
    gratuluje obserwatorow.
    http://sky-lila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas też ostatnio była 100 i tak samo się cieszyłyśmy jak na tych obrazkach :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. polski horror? nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wystarczyłby nauczyć się czytać ze zrozumieniem. :)

      Usuń
  12. Cudowny blog < 333

    ania-milena.blogspot.com - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny blog! Jezu, jak ty super te rzeczy opisujesz ♥

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Poważnie to był pierwszy horror jaki w życiu obejrzałaś ? :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu u ciebie, tak miło :D zapraszam do siebie na www.my-own-way-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane