15 kwietnia 2013

Memories part 2

Hej ^^
Co tam u was?
Ja w piątek miałam małe załamanie, ale dziękuje ludziom z tt że podnieśli mnie na duchu.
Wiosna idzie, wczoraj tak było ciepło *_* no dziś zimniej ;C ale mam nadzieję że już będzie coraz cieplej.
Wczoraj kupiłam sobie rurki :)
Przynajmniej wczoraj i dziś się śmiałam, dzięki cioci która przyjechała na dwa dni :) lubię ją bardzo :)
A teraz kolejne zdj, które lubię wspominać. Chociaż tak naprawdę wszystkie mają ze sobą wspomnienie ♥♥
Z Nikolą <3 uwielbiam to zdjęcie i tą małą ślicznotkę na zdjęciu :)
JESIEŃ 2012
Z Kariną :) Paula zrobiła ciekawe zdj z zapalniczką. Początek jesieni :) 2011

Dwójka ukochanych dzieci *__* podobne zdj do tamtego w Memories part 1
JESIEŃ 2012
Za co to zdjęcie lubię ;)
Mój uśmiech, że pokonałam wtedy swój strach ^^ i wgl ten dzień był wspaniały :) więcej takich
LATO 2011
Na zdj Daria, zainspirowało mnie jedno zdjęcie i zrobiłam podobne :)
LATO 2011
Z Natalią :) było wtedy bardzo zimno, więc do niej wpadłyśmy ^^
ZIMA 2013
Z Pauliną :) bo lubię to zdjęcie
WIOSNA 2012
Mam nadzieję że się podobają :)

17 komentarzy:

  1. ciekawe zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1DDDDD<3 <3 <3 <3 <3 <3
    Cudne fotki :*
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje zdjecia? cudowne! Obserwuję i liczę na rewanż! eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne fotki, genialny blog, ciekawy styl pisania.

    Będzie mi bardzo miło , jeśli zajrzysz : aga-and-agusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te zdjęcia ;) super jest tak czasami powspominać ;) ja co jakiś czas przeglądam swoje zdjęcia i najlepsze systematycznie wywołuję ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia *u*

    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś bardzo ładna nawet gdy robisz głupie miny :)))))

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć
    Nominowałyśmy Cię do nagrody Liebster Award. Zerknij tutaj ----> http://circus-owl.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html
    Milej zabawy!
    Pozdrawiamy, Circus Owl

    OdpowiedzUsuń
  10. HEJ ! fajny blog, ja też od niedawna znów prowadzę swojego, prosiła bym o dodanie do obserwawanych i kilka kom. , odwdzięczę się i to bardzo :* http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! świetne zdjęcia!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. to pierwsze zdjęcie jezus piekne <333

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane