2 kwietnia 2013

Memories part 1

Hej :)
Dziś taki post o moich ulubionych zdjęciach. Które wiążą ze sobą jakieś wspomnienia ale nie muszą :)
Możecie się zdziwić ale może być ich dużo :) bo uwielbiam takie zdjęcia, z którymi się wiąże jakieś wspomnienie.
Na zdjęciu z Anetą ^^ niezapomniany wypad do Warszawy ^^ pierwszy raz sama :) Świetnie wtedy spędziłyśmy dzień.
STOCER najlepszy miesiąc ever !! nie ma tu wszystkich szkoda ;C Tęsknie za nimi <3 mam nadzieję że niedługo ich spotkam. To był grudzień 2012 i styczeń 2013 <3
Z kochaną Kariną <3 po prostu lubię to zdjęcie :)
Z moją ukochaną kuzynką Darią <3 Jesień nie lubię tej pory roku, ale zdjęcie jest śliczne raczej z tyłu tło :D
Moja kuzynka Nikola i mój siostrzeniec chyba, jestem ciocią jego ale taką dalszą.
Podobają mi się takie zdjęcia dzieci :) a szczególnie ja trzymają się za ręce *_*
Dziękuje Paulinie za te zdjęcie bo jest świetne ;D
Z Sylwią, w życiu bym nie powiedziała że się z nią zakoleguję a jednak :D

Na dziś koniec mam nadzieję że zdjęcia się podobają :)

20 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dobrze, ze mamy wspomnienia ! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te trzecie od dołu Najlepsze ! :) Świetne zdjęcia ,ja też kocham mieć jakieś wspomnienia na zdjęciach :)
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo...twoje kuzynostwo jest slodkie :3
    circus-owl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dziewczyny <3 Też mam vansy tyle że są czerwone :)

    http://thedarkcollar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwowałam ,ponieważ podobają mi się WAsze zdjęcia ...ZApraszam do obserwacji link w profilu <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! podoba mi się :)) już obserwuje <3
    xankkx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog . :D
    na początku spodobało mi się to "to coś" bo nwm. jak się to nazywa .. to z Niallem ♥ . booskie . *-* sama robiłaś ?

    no i notka świetna, śliczne zdj. najlepsze 3,4 i 6. *-*
    obserwujęęę . xd

    chwycone-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo świetne zdjęcia.
    :D Obserwuję bo masz ciekawy blog.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach :).
    Zazdroszczę jeansowych vansów ♥

    obserwuję i zapraszam:
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jejciu jaki świetny blog <3
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane