28 maja 2013

Zdjęcie ze słonecznej niedzieli ;D

Siema :)
Boze jaki tytuł haha ;D
Na początku dziękuje za ponad 6 tys wyświetleń, motywuje mnie to ;D
Ostatnio na lekcjach czyli dziś i wczoraj to tylko leżałam, spałam nawet, albo siedziałam na wi-fi nie ogarniam już tej pogody i spać mi się chce w szkole. Jest masakrycznie .__.
A teraz zdjęcia :)
To tak na zdj jestem z Pauliną i Kariną ;)
Koszulka  - House
Rurki - targ
Torebka - Pepco
Vansy - Vans
Bransoletki z muliny własnoręcznie zrobione ;)

24 maja 2013

Weekend :)

Siema :D
Co tam u was?
U mnie nawet dobrze ^^
Mama była na zebraniu i myślałam że będzie gorszy przypał, ale nie było żebym tylko poprawiła oceny :D
Dziś pada pada i pada ;/ miało być ognisko klasowe <same dziewczyny jest nas 30 pozdro > ale będzie za 2 tyg ;) i dobrze może ciepło będzie ;D
Za tydzień na 18 ;) mam nadzieję że fajnie będzie.
Mam w planach zakupić spódniczkę, jeszcze coś na dzień mamy <3 w niedzielę do babci.
Jedno moje zdjęć + lody



Dziękuję za komentarze <3

21 maja 2013

Jakoś leci ;)

Cześć ;)
Ogólnie u mnie jakoś leci, raz jest gorzej jest raz lepiej :)
Ale bardziej gorzej ;/ w sumie nie lubię swojego życia i tyle, dalej nie będę drążyć....
Oceny średnie, wiem stać mnie na więcej, nawet na pewno :)
Średnią ocen może dociągnę do 4.0 oby :) w tamtym roku było o wiele gorzej średnia 3.54 najgorsza średnia w moim życiu xd
Z fizy może nawet będę mieć 4 :D a w tamtym roku byłam zagrożona
Dziękuje za pomoc 2 dziewczynom jak zrobić tam na bloga takie głupoty ^^ dzięki o to ich blogi :
http://julia-juuliaa.blogspot.com
http://klaaudik.blogspot.com
Dziękuję bardzo <3 niedługo to zrobię :)

A u was jak oceny ? Czujecie już wakacje ?

11 maja 2013

Nowe rzeczy :D

Cześć ;)
Czy ja wiem czy takie nowe hahaha ale najnowsze :)
To takie 2 pary rurek :) i vansy
Kupiłam w sklepie Vans w Arkadii :) bardzo mi się podobają w końcu mam je ;D
1. Kupiłam na targu :)) za ok 65 zł są szare :)
2. Kupiłam w Tesco za 37 zł z tej firmy F&F  Świetnie się noszą i są wygodne :)

Po za tym minął mi rok z 1D <3 czuję się dumna <3
I tyle, dziękuje ludziom z TT i One Direction <3 oby tak dalej
Dziękuje za komentarze do poprzedniej notki :)

8 maja 2013

Inspiracje *_*

Cześć ;)
Jest bardzo ciepło, a dziś to wręcz upał rano u mnie było ok 35 stopni ;O tylko się pytam gdzie taka prawdziwa wiosna ;C
Mam wolne od wczoraj :) chciałam zrobić notkę o moich nowych ubraniach, ale kurde jedne spodnie mam w praniu i nie mogę zrobić zdjęcia ;/
W niedzielę, byłam na zdj, to kiedy wstawię.
A teraz inspiracje :)





















3 maja 2013

:)

Siema :)
Przepraszam ze nie dodałam nic a nic, iż ponieważ komputer mi się zepsuł ;(
Ale jest już dobrze notki będą :)
Co się działo przez ten czas, sama nie pamiętam nuda zapewne ;) majówka udana tylko 1 maja bo tak to pada ;/
Najadłam się hehe, zdj kilka mam :D
Kupiłam sobie 2 pary rurek no to jedne to szare a drugie coś w styl leginsy - dżins
Oraz kupiłam sobie czarne VANSY. Zdjęcia będą w kolejnej notce ^^ a tu kilka zdj z majówki i nie tylko.

1. Nikola :)
2. Ja z Nikolą <3
3. Lody hehe
4. Ipla *_*
5. Ipla drugi raz
6. Nikola z kredą
7. Ja, Daria Nikola
8 . Warkoczyki zrobione przez mnie hehe
9 . Niby szaszłyki
Trzymajcie się xx