3 maja 2013

:)

Siema :)
Przepraszam ze nie dodałam nic a nic, iż ponieważ komputer mi się zepsuł ;(
Ale jest już dobrze notki będą :)
Co się działo przez ten czas, sama nie pamiętam nuda zapewne ;) majówka udana tylko 1 maja bo tak to pada ;/
Najadłam się hehe, zdj kilka mam :D
Kupiłam sobie 2 pary rurek no to jedne to szare a drugie coś w styl leginsy - dżins
Oraz kupiłam sobie czarne VANSY. Zdjęcia będą w kolejnej notce ^^ a tu kilka zdj z majówki i nie tylko.

1. Nikola :)
2. Ja z Nikolą <3
3. Lody hehe
4. Ipla *_*
5. Ipla drugi raz
6. Nikola z kredą
7. Ja, Daria Nikola
8 . Warkoczyki zrobione przez mnie hehe
9 . Niby szaszłyki
Trzymajcie się xx

11 komentarzy:

  1. Mmm dobre są te boczusie? czy co to tam :)
    u mnie pogoda nie zachwyca, ale na szczęście nie pada.

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na zdjęcia zakupów

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing pics! So cool:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie pada -.- chociaż dzisiaj (niedziela) pogoda dopisała i było 25 stopni <3 (Warszawa)
    zdjęcia super i najpiękniejszy piesek <3 Ipla - ciekawe imię :D fajne, oryginalne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane