23 czerwca 2013

Before I die part 2

Siema :D
Co tam u was?
U mnie całkiem spoko, wczoraj byłam na przejażdżce rowerowej ze znajomymi :)Taki tam spontan :D zajebiście było:)
Widać, ze macie podobne marzenia ;D Mam zdjęcia w końcu od Kariny więc po tych notkach Before I die dodam te zdjęcia :D

Zaczynamy:
Spotkać Bruno Marsa <3
Zwiedzić całe Indie <3
Założyć Sari
Spotkać One Direction <3 kolejne wielkie marzenie <3
 Odwiedzić Afrykę *_*
Postawić stopę na wszystkich 7 kontynentach
Nauczyć się japońskiego <chociaż podstawę>
Perfekcyjnie umieć angielski, chociaż będzie trudno
Spędzić czas jako wolontariusz w Afryce
Spotkać Nicki Minaj <3

23 komentarze:

  1. Mam bardzo podobne marzenia do zrealizowania
    Obserwuję , http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. założyć sari ♥

    http://tamana-and.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę spełnienia marzeń. ♥

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin




    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę 1D spotkać :D

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z angielskim nie jest tak ciężko :) A 1D pewnie spotkasz, jestem przekonana, że kiedyś zagrają w Polsce :) Mi się marzy podróż do Afryki :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, też chciałabym poznać Nicki(:

    OdpowiedzUsuń
  8. Zycze Ci spelnienia marzen, ale nie wszystkich, tylko niemal wszystkich. bo bez marzen zycie nie ma sensu, zawsze trzeba jakies miec :) !

    zapraszam do mnie :
    www.ewadymek.blogspot.com
    zostaw slad w postaci komentarza to i ja Cie odwiedze

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkać 1D !! ♥

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne marzenia, życzę Ci ich spełnienia <3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam i będę wdzięczna, jak klikniesz w baner sheinside ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog i marzenia ! szczególnie ten japoński uu powodzenia :))

    http://kolorowaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe i interesujące marzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chcę założyć sari, perfekcyjnie nauczyć się angielskiego, nauczyć się Japońskiego, spotkać 1D i wiele innych :D

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekma na zdjecia ;) Przejzdzka rowerwa to genialny pomysł ;)
    Oo. ANGEILSKI <3

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niektóre mam podobnie :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę Ci spełnienia tych wszystkich marzeń :)
    niektóre są bardzo ciekawe :D
    ogólnie to masz interesujący i ładnie prowadzony blog :D
    My dopiero zaczynamy, wpadnij nie pożałujesz :P
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również chciałabym postawić stopę na wszystkich kontynentach ;) fajny blog ;)

    masz ochotę na wzajemną obserwację?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo kocham Before I Die, może też kiedyś zrobię coś takiego na swoim blogu ♥ Wspaniałe marzenia :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Prowadzisz świetnego bloga, z każdym kolejnym postem staje się coraz ciekawszy. Gratuluję tylu obserwatorów, komentarzy i wyświetleń ;3
    Mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba i również go zaobserwujesz ; )
    damnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Brystforstørrelse
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  21. też chciałabym zwiedzić 7 kontynwntów. Zapraszam na konkurs
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane