18 czerwca 2013

Before I die

Siema.
Jak widać będzie notka tematyczna, coś mnie wzięło na taki post ;)
Pogoda dopisuje bardzo.
Widać po komentarzach że spodenki przypadły do gustu :) i tak samo spódniczka.
Będę miała średnią 4.0 nawet z geografii nie musiałam się poprawiać chociaż miałam 3+ to postawiła mi 4.
I zmieniłam tło loool. Miałam galaxy a teraz takie zwykłe białe z ptaszkami :)

A teraz Before I die, czyli co zrobię za nim umrę. Takie tam moje marzenia. Oczywiście to nie będę wszystkie bo jest ich bardzo dużo :O Podzielę to na kilka części (kolejność jest przypadkowa)  ZACZYNAMY :
Chce żyć w Anglii :)
Jeździć na słoniu w Indiach
Udać się do Kalifornii
Zwiedzić statuę wolności
Być szczęśliwą
Spotkać Ed'a Sheerana
Odwiedzić Miami
Zwiedzić cały świat <3 chyba największe marzenie
Spróbować potraw z całego świata 
Przejść się Times Square
Zobaczyć Los Angeles
Opuścić swoje miasto

17 komentarzy:

  1. Ten tatuaż :3
    Indie <333333

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia są świetne. Myśle, że jeżeli będziesz podąrzać za nimi to wszystkie się spełnią ^^

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Demi <3 też chce tatuaż ale inny jakiś mniej spotykany ; )

    zapraszam jukaandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że głownie zależy Ci na podróżach :) Właśnie dzięki nim masz szansę spotkać znane osoby i spróbować różnych potraw.
    A wiesz, ja mieszkam w Anglii i powiem Ci, że wcale nie wygląda to tak cudownie jak na zdjęciach przedstawiających Londyn. I wracam do Polski, moim zdaniem życie tu to porażka. Musiałabyć pomieszkać tutaj rok żeby wiedzieć dlaczego tak mówię. Ale jest do ciekawe miejsce na dłuższe wakacje :)
    wpadniesz może? :) Będzie mi miło xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobne marzenia. :) Anglia, USA b.chciałabym zwiedzić. Spotkać wiele gwiazd i wgl. Mam nadzieje ,że chociaż jedno z moich marzeń spełnie i życzę ci tego samego. :)

    neewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam swoją listę takich rzeczy:) Warto mieć cele:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że uda ci się spełnić wszystkie przedstawione cele ♥
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakbym mogła to kliknęłabym LUBIE TO pod tym postem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje marzenia też są związane głównie z podróżami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje marzenia bardzo mi się podobają :) Też chciałabym spotkać K.P
    A to tło mi się bardzo podoba!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie moje marzenia! :D (oprócz spotkania Demi)
    Fajne obrazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...Marzenia ;D
    __________________________________________________________________________________________________

    ZAPRASZAM, OBSERWUJĘ!
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! :3

    Zapraszam do mnie ---> caramellovee.blogspot.com
    OBSERWACJA = OBSERWACJA. Zacznij! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super marzenia ;d Sama kilka marzeń mam takich jak ty ;)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. POST ŚWIETNY. ;)
    TEŻ CHCIAŁABYM SPOTKAĆ DEMI. <3 ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne marzenia , nawet kilka podobnych do mnie.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wizia-wiziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane