9 czerwca 2013

Liebster Award Blog :)

Hejka :) nie przepadam niestety za tym, więc tylko odpowiem na pytania i tyle :D
Pogoda w sobotę była przepiękna <3 a dziś znów deszcz.
Jeszcze 2 tyg do poprawienia ocen, mam nadzieję ze poprawię. Na apelu było dobrze, trochę się pomyliłam haha ale to co
PYTANIA :
1. Wolisz elegancki czy sportowy szyk ?
 To zależy od sytuacji :)
2. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu ?
 Telefon xd
3. Masz jakąś ulubioną część garderoby ? Co to takiego ?
 Hmmm chyba nie mam ;D
4. Co lubisz robić w wolnych chwilach ?
 Pisać na twiterze, oglądać tv, pójść na spacer
5. Ulubiona piosenka ?
 Jest ich dużo, ale aktualnie to Justin Timberlake - Mirrors
6. Szybka, sprawdzona i lubiona przez ciebie potrawa to... ?
 Chyba murzynek babci :)
7. Smak porannej kawy czy herbaty ?
 Herbaty <3
8. Co ci zawsze poprawia humor ?
 Muzyka i One Direction, czasem ktoś ze znajomych, albo ludzie na tt
9. Czym jest dla ciebie twój blog ?
 Hmm wszystkim, mogę tu pisać o czym mi się podoba ;D
10. Ulubiony film ?
 Szkoła uczuć i 21 Jump Street
11. Czego nie może zabraknąć w twojej torebce ?
 Pomadki do ust :)

No to na tyle ; )

4 komentarze:

  1. Oj tam, dobrze jest dowiedzieć się czegoś o tobie :) Ciekawe odpowiedzi
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog , jest taki tajemniczy :DD

    Wiem że pewnie za tym nie przepadasz , ale i tak zostawię ci linka bo zależy mi na tw wejściu ;)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje blogi , mam nadzieję że ci się spodobają . ♥ ! :

    http://my-world-and-my-thoughts.blogspot.de/

    http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę directioner po nagłówku :3
    fajne odpowiedzi ;d
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi :3
    Po nagłówku zauważyłam że lubisz 1D <3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane