23 lipca 2013

Best Song Ever + 3 lata One Direction < 3

Hej ^^
Wiem że nie każdego zaciekawię ta notka... bo dużo osób z Polski nie przepada za tym zespołem :<
Wczoraj wyszedł teledysk do piosenki Best Song Ever ^^ piosenka jest jedną z najlepszych a teledysk tym bardziej :)
Wyszedł wczoraj, czekałam na niego z 2 koleżankami i obudził się we mnie fangirling - czyli że mocno oszalałam na punkcie tego teledysku :)
Szczęka mnie bolała od śmiania się haha <3 teledysk jest zabawny warto obejrzeć :)
Kilka gifów :





I także minęły 3 lata od powstania One Direction :)
Niestety nie jestem, z nimi od początku ale będę do samego końca :)
Jestem z nich taka dumna, z tego powodu jestem szczęśliwa :) Piękne uczucie trudne do opisania :)
Życie bez idolów jest takie nudne... OBY BYLI W TYM ZESPOLE JAK NAJDŁUŻEJ :)
FOREVER YOUNG

"Zespół, który przegrał X-Factor, ale wygrał 

cały świat"

23 komentarze:

  1. fajny blog zapraszam na swój

    dariaanddomi.blogspot.com

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, rzeczywiście fajny jest ten teledysk, jak będę miała czas to zobaczę pozostałą część po całego nie zobaczyłam

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam 1D i jestem z nich tak samo ogromnie dumna! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM TEN TELEDYSK ! CHŁOPCY POKAZALI W NIM JAK SIĘ UMIEJĄ BAWIĆ I ŻE NADAL SĄ SOBĄ :)
    CO DO TYCH 3 LAT, TO JESTEM Z NICH CHOLERNIE DUMNA ! NIE MOGĘ UWIERZYĆ, ŻE TO JUŻ TYLE LAT :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj słuchałam tej piosenki i oglądałam teledysk w kółko ;)
    Oni są cudowni ♥
    zapraszam http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam ten teledysk ciągle. Genialnyyyyy! Najlepszy ! Oni są poprostu cudowni ! ♥♥♥♥♥
    Tak już 3 lata.
    Ja też nie byłam od samego końca ale i tak już 2 lata ich kocham. :)
    Bardzo dobry post. :]

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/ zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. HAha ten teledysk mnie rozwalił xd. Najlepszy początek i koniec gdy ze zdziwieniem dowiedziałam się kto był kim (Zayn rozwalił system) O.o
    BTW Fajny blog!
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta piosenka <33. Kocham ich :3.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde, chyba mi nie uwierzysz, ale jak to przeczytałam to się po prostu popłakałam.. Denerwowały mnie jeszcze wczoraj komentarze dziewczyn typu "Ryczeeeeeee :C :C :C" pod wszystkimi postami o 1D, a teraz sama się popłakałam XD Nie mogę uwierzyć, że to już 3 lata minęły :3 Też uważam, że to ich najlepszy teledysk, bo znowu mogliśmy zobaczyć "starych" chłopców
    "Zespół, który przegrał X-Factor, ale wygrał cały świat"- wspaniale jest to ujęte <3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHAM VERONICE <3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!Ciekawie piszesz :* Będę tu zaglądać częściej <3
    Zapraszam do mnie:
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się to, że tak bardzo ich lubisz :) "Nie jestem z nimi od początku, ale będę do samego końca" - piękne :) No ja tego teledysku jeszcze nie widziałam, bo jednak One Direction to nie moje klimaty.

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ich nowa piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie one direction ale ich nowa piosenka mi się nie do końca podoba.

    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wizia-wiziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham 1D i jestem directioner <3
    masz fajnego bloga :)
    obserwuję + liczę na to samo! :)
    belikecaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie przepadam :D
    PODOBA MI SIĘ TUTAJ ! C:

    + zapraszam do mnie , mam nadzieję że ci się spodoba ! ♥ :)
    http://my-world-and-my-thoughts.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. DIRECTIONER! X + Zapraszam do siebie www.wojevodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Directionerko ! :)
    Uwielbiam ten teledysk <3 Veronica , Leeroy - HAHAHAHA :P

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała jest ta piosenka, od kilku dni słucham jej non stop haha :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane