10 lipca 2013

Po osiemnastce :)

Siema :D
Miałam napisać, wczoraj. Przepraszam, ale wczoraj byłam cały dzień zajęta : pojechałam nad wodę, oglądałam z siostrą film, poszłam z mamą na miasto, pojechaliśmy na mszę za kuzynkę, cmentarz i do cioci na herbatę oraz wyszłam na dwór.

Osiemnastka ASI jak najbardziej udana <3 kocham ją oraz resztę dziewczyn :)
Jedzenie było mega dobre <3 Muzyka też, moje klimaty ^^ w końcu poczułam się jak u swoich.
TYLE ZDJĘĆ
TYLE MIŁOŚCI
TYLE WYGRAĆ..... SPOTKAĆ ICH <3

Impreza się skończyła ok 6 :) ale ja z dwoma dziewczynami poszłam, spać po 4 ;)
A jak wstałyśmy śniadanko, kilka zdjęć ;) i wyruszyłyśmy na dworzec, autobusem do Wawy :) pożegnanie z resztą :C i do domu jeszcze miałam z 50 km :<
ALE WARTO BYŁO SIĘ PRZEJECHAĆ PONAD 100 KM ŻEBY SPOTKAĆ JE <3














Na zdjęciu pojawiam się ja :D oraz Asia, Kasia, Kasia <kacha> Eliza, Daria i Jarek ;D
Są tu bliźniaczki, może zgadniecie które? haha :D może być to trudne.

DLA TAKICH CHWIL WARTO ŻYĆ xx

18 komentarzy:

  1. Byłyście świetnie ubrane i widać, że bardzo dobrze się bawiłyście c:

    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno musiało byś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! :>
    To fajnie, że dobrze się bawiłaś :3
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com/ <--- jeśli Ci się spodoba, obserwacja mile widziana!:>>

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;)

    Obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie zdjęcia:*
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. heheehehehehe, fajne zdjęcia ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam na urodzinach wczoraj, też się dobrze bawiłam ^^

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog i świetne zdjęcia ;)
    http://vaaanetic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na blogu --> palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny outfit. ;) ogólnie śmiechowe zdjęcia. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądałyście rewelacyjnie! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :* OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia!! :))


    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Libster Blog Awards
    więc na : smuszka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane