13 sierpnia 2013

Wesele i po weselu ^^

Siema :D

No i po weselu, jeszcze na jedne bym poszła ;)
Było bardzo fajnie, ogólnie balowałam do 6 rano :D z moją rodziną zawsze spoko
Panna młoda miała piękną sukienkę, dobre jedzenie, pyszny tort *__* zespół mógł się bardziej postarać, ale cóż.
Jestem ruda, w piątek farbowałam szamponetką xd
Zdjęcia z tel :) niedługo kilka będę miała z lustrzanki xd



Zdjęcia po ślubie : )
Panna młoda z panem młodym :) czyli moja siostra cioteczna <3
Z Nelą, córka pana i panny młodej <3 moja kochana przetańczyłam z nią co najmniej 2 h z przerwami xd
Na weselu
Z Darią, siostra cioteczna
sukienka - New Look
buty - Ryłko
naszyjnik - Cropp
torebka - targ
okulary - New Yorker

30 komentarzy:

  1. Ja też niedawno byłam na weselu ;)
    Fajnie że ci się podobało ^^
    zaapraszam serdecznie miło by było gdybyś zaobserwowała , skomentowała ja już obserwuję twojego bloga ♥ http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oh pretty pretty dress of yours! :)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie Ci w tym kolorze *_*
    A ta sukienka jest z angielskiego New Look? :)
    Też niedawno byłam na weselu i chętnie bym poszła jeszcze raz :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłam na ślubie ;) Bardzo ładnie Tobie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądałaś. :) Rzeczywiście sukienka ładna. :]
    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądałaś ;)
    Sukienka jest wspaniała! ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też sobie farbowałam włosy ostatnio ;P
    śliczna sukienka i okulary *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog
    Będę częściej wpadać :)
    Obserwujemy ?
    http://comywidzimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś :)

    http://www.kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka sliczna sukienka! wlosy tez masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poszłabym na wesele, ale najbiższe zapowiada się dopiero za jakieś 4 lata ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ale slodka ta Nela :D sliczna mialas sukienke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny outfit :) i do tego super włoski <3

    tojanatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jakie cudowne włosy masz! *.*
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautifull :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Directionerka! wow, ja też! + kocham muzykę!!! fajne zdjęcia, jeżli masz ochotę to wpadnij do mnie, dopiero zaczynam ale mam nadzieje, że z czasem się rozkręci, będe pisac o swoich pasjach ale nie tylko torresiczka.blogspot.com pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo ładny usmiech;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor włosów i piękna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. KOLOR WŁOSÓW I OKULARY,AWRR *.*
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna sukieneczka, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądałaś ślicznie :3 Masz piękne włosy *____* Nela jest urocza :3 (zawsze mówiłam, że nazwę tak swoją córeczkę hahah) ;3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądałaś <3.3.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia,a ja kocham twoje włosy <3 obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz:) http://czasnakiki.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne włosy ..♥
    Zapraszam
    marthastory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane