28 września 2013

Lakiery ^^

Siemano :)

Co tam słychać? :)
U mnie nawet spoko, wczoraj i dziś byłam z Kariną na mieście, ale tak to trochę nudno i zimno:<
Dziś wam pokaże moje i mamy lakiery ^^ hehe w tym roku szkolnym, odkąd nie mam lekcji z pedagog to mam prawie codziennie pomalowane xd


1. Lakier do wzorków 'Stripe Rite '
2. Lakier do wzorków ' Delia Art'
3. Lakier do wzorków 'Hean'


4. Loreal - ma dziwny kolor ;o
5.  Golden Rose - ma taki kolor nude, jest świetny, ale długo wysycha ;__;
6. Pure ice - delikatny róż :)


7. Safari - czerwony, całkiem dobry
8. Bell - a to mojej mamy, ale czasem go używam
9. Eveline - także mamy : )


10. Sinful - mojej mamy, kolor mi się nie podoba
11. Ever lasting - mojej mamy, tez mi się kolor nie podoba
12. Ados - trzeba dwie warstwy nakładać, żeby był tak żółty


13. Miss spotty - 2 warstwy nakładać trzeba, ale mam w końcu czarny <nowy zakup>
14. Miss spotty - jest piękny, mieni się na różne kolory *-* trzeba nakładać 2 warstwy
15. Nie wiem jaka nazwa - trzeba nakładać 2 warstwy
16. Bell - uwielbiam go, trzeba nakładać 2 warstwy


17. Jumpy :)
18. Virtual by Joko
19. KillyS -  Aktywny utwardzacz do paznokci




A wy jak często malujecie paznokcie? Podoba wam się któryś lakier? :)

16 komentarzy:

  1. Delikatny róż świetny <3
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ich jest *o* Chciałabym 14 :3
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha, mnie by zabili za pomalowane paznokcie ;3
    Ładne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne koolorki ;)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 12, 15, 16 te najbardziej mi się podobaja :D (:
    http://5ommphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do szkoły jeśli w ogóle mam pomalowane, to na delikatne kolory ;3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo masz tych lakierów, ja nie mogę malować we wtorki, gdyż mam pracownie gastronomiczną, 5 godzin lekcyjnych, więc nie wolno :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten golden rose i jest super, uwielbiam go, ale faktycznie strasznie długo schnie. Potrzeba końskiej cierpliwości ;p

    my-own-little-worldx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz! ;)
    Wow! Ile lakierów!!! :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nudziak z golden rose mi się bardzo podoba ;)
    Ja nigdy nie patrzyłam na to, że nauczyciele mówią coś na temat paznokci - mam ochotę to maluję, przecież nikogo tym nie krzywdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cute photos !!! beautiful look
    Maybe we follow each other!?
    If yes , let me know when you follow me & i´ll follow back ;-)

    xoxo

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki :)

    ja różnie mam z malowaniem. czasami tylko odżywka co tydzień-półtora... a czasami jakiś kolor ew. kolory. różnie bywa
    a głównie maluję kolorami w lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1,5,6,10 ♥ Cudowne ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane