3 października 2013

10 tys wyświetleń :D + 50 faktów o mnie

Hej :))
Bardzo, ale to bardzo dziękuje już mam ponad 10 tys wyświetleń <3 aww jestem tak szczęśliwa hah :) chciałam nagrać filmik ale aktualnie, mam zimno na ustach i jest bardzo wkurzające, więc nawet żadnych zdjęć sobie nie robię hah, co mówić o nagrywaniu ^^

W skrócie byłam w tym tygodniu bylam na wyciecze do Łomży i jakiś jeszcze 2 mniejszych miast ^^ zmarzłam i do dupy ta wycieczka.



A teraz 50 faktów o mnie :)

zła data to było rok temu haha

1. Jestem Klaudia
2. Za półtora m-c kończę 18 lat, wiem nie wyglądam ;___;
3. Jestem w klasie maturalnej ;o
4. Jest u mnie w klasie 30 dziewczyn
5. Miałam kilka razy rude włosy
6. Bloga prowadzę z półtora roku, ale go zawiesiłam na trochę
7. Oprócz bloga mam fbl i tumblr
8. Mam konto na fb, tt i instagramie ^^
9. Słucham One Direction od maja 2012
10. Słucham Nicki Minaj, Bruno Marsa, Demi, Lanę, Ed'a i wiele innych
11. Nie lubię metalu i rapu <wyjątek amerykański>
12. Nie mam przyjaciół
13. Nigdy nie miałam chłopaka ;oo
14. Często czuje się samotna
15. Mam chomika Lucky ^^

16. Lubię swój uśmiech
17. Jarają mnie azjatki *_*
18. Lubię jak ktoś mnie czesze
19. Jak miałam z 10 lat dostałam malym śmietnikiem w twarz
20. Nie lubię matmy i fizyki, kocham geografię
21. Jestem niska i szczupła
22. Ulubiona pora roku to wiosna <3 nie lubię jesieni i zimy ;/
23. Lubię czytać
24. Moja ulubiona gra to Simsy 2 i 3 oraz GTA
25. Mam bardzo dużo zdjeć na kompie
26. Lubię fotografować kogoś i jak ktoś mnie fotografuje
27. Kocham Detektywa Monka <33
28. Zbieram na lustrzankę
29. Lubię śpiewać
30. Interesuje się kulturą Afryki, Indii i Japonii


31. Lubię mieć pomalowane paznokcie
32. Nie wiem co chce robić w przyszłości
33. Mam przyjaciółkę ale to przez neta raz w życiu ją widziałam
34. W grudniu 2012 i styczniu 2013 byłam w szpitalu na rehabilitacji
35. Lubię się śmiać
36. Jestem nieśmiała
37. Kocham obrazki z pociętym rękami, depresyjnymi gifami
38. Zawsze z rana słucham Szymorningu
39. Czasem nie lubię swojego życia
40. Szybko potrafię się rozpłakać
41. Jestem bardzo wrażliwa
42. Mam kilka marzeń <3
43. Lubię wodę smakową
44. Lubię jeść - kocham <3
44. Mieszkam w mieście, którego za bardzo nie lubię, ale tu czuje się najlepiej ;o
45. Zapuszczam włosy od 1 gim
46. Kocham wspominać czasy podstawówki
47. Nienawidzę czasów gimbazy
48. Lubię nagrywać filmiki, potem jest z czego się pośmiać
49. Nie lubię jak ktoś robi błędy ortograficzne
50. Kocham słodycze <3


Trochę się dowiedzieliście o mnie :) papa x
Ale to tak nie wszystko :)

49 komentarzy:

  1. Szkoda, że wycieczka się nie udała. Ojej, to Ty masz już prawie 18 lat. Myślałam, że jesteś młodsza, a okazuje się, że jesteś prawie w tym samym wieku co ja :) No w sumie w tym samym, tylko miesiącami chyba jestem starsza :) Też uwielbiam robić filmiki i denerwują mnie błędy ortograficzne :) Chociaż chyba mi samej też zdarzy się je zrobić :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post =D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój piesek nazywa się tak samo jak twój chomik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem bardzo wrażliwa :c WOW, ile dziewczyn w klasie xd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że jesteśmy trochę do siebie podobne. :) Heh. Fajny post ! ;3

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne fakty :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jejkuu , ale ty super piszesz. :3
    obserwuje i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalny i wyjatkowy blog
    OBSERWUJE !, a ty ?
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuliuję wyświetleń, fajne fakty;D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, pewnie,że obserwujemy :*

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog;) obserwuje i liczę na rewanżyk :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fakty, gratulacje wyświetleń. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka punktów podobnych do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. :3
    Kocham rap. Rap to życie :c <3

    julga-and-julczi.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. 11,12,13,14,23,25,26,31,35,36,39,41,42,43,44,48,50 - to również fakty o mnie :)))
    Gratuluję tylu wyświetleń, szkoda, że wycieczka się nie udała, ale następna pewnie będzie lepsza ;D
    PS.Masz świetny kolor oczu *.*
    http://dreamer-4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jestes przesliczna i nie dziwie sie, ze lubisz swoj usmiech - jest naprawde uroczy ;)!
    ciekawa notka i bardzo ladny wyglad bloga :3
    xoxo


    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesrteś;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię czytać takie posty :D
    Obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne to jest świetny blog , tekst i zdjęcia jesteś piękna
    mojmozg13.blogspot.com
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. hehs, ja sam siebie nie znam jeszcze, a ty 50 faktów o sobie łoł XD

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kocham 1D <3
    lamax2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha ja bym potrafiła zrobić najwyżej 20/30 faktów o mnie ale aż 50 ?Podziwiam :D
    Fajne fakty, przeczytałam je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! :) I życzę coraz większej ilości wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję ♥ Też jestem Directioner :* ♥
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje !
    świetny blog ^.^
    Obserwujemy ? Zapraszam do
    obserwowania mojego
    bloga i skomentowania ostatniego posta
    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy blog :>
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post.
    Faktycznie wyglądasz na o wiele młodszą :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś ciekawą osobą!
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. też lubię jak ktoś mnie czesze :p super post i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oooo, też mam tą manię :D czesanie włosów przez kogoś<3 śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blogg :)
    Obserwuje ;DD
    ichwiktoria.blogspot.com Wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 37,40 i 44 mam tak samo ♥
    Gdybyś nie napisała że za niedługo masz 18, nigdy bym nie zgadła :D
    Wyglądasz na dużo młodszą :>
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku, super post ! I fakt 51 - jesteś śliczna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fakt 51: masz cudowne oczy! *_* nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak czytam te fakty i stwierdzam, że mamy ze sobą strasznie dużo wspólnego ;)

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dałabym sobie uciąć rękę, że komentowałam u Ciebie ten post, ale nie widzę tu tego komentarza O.o

    OdpowiedzUsuń
  37. You are so pretty! :)
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. mam kilka faktów, takich jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia , mam wiele faktów takich samych , jak ty : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  40. Tylko coś zaginęło w tłumie O.o

    OdpowiedzUsuń
  41. :)

    z dwójką się zgodzę :)
    12 - to tak jak ja
    16 - też lubię i swój i Twój ;P
    26, 27, 28 i 29 - mam identycznie! (:
    31, 40, 41, 42, 43, 45, 48 i 50 też mam wspólne :)

    drugie Twoje zdjęcie jest świetne ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane