9 października 2013

6 państw do których chce się wybrać :) part 1

Siema ;)
Dziękuje za tyle komentarzy ^^
Wcale nie jestem ładna, wiem mam niską samoocenę o sobie ;____; cóż
Dzisiejszy dzień bardzo spoko :D chociaż jestem jakaś ostatnio nerwowa. Jutro idę na szczepienie #HELP
Chce wam podziękować za 200 obserwatorów, może zrobię jakieś rozdanie czy coś, pomyśle. xx

1 CZĘŚĆ
Dzisiejszy post jest o państwach do których bardzo chce się wybrać :) w sumie mogłabym dawno już tam pojechać przynajmniej do jednego, ale niestety u mnie sytuacja nie jest taka wesoła w rodzinie, jeśli chodzi o pieniądze, więc na razie mogę sobie pomarzyć ^^ No to zaczynamy:

UK & IRELAND


Dlaczego te państwa jest na 1 miejscu hmm. Mam kilka powodów.
Te państwa mają coś w sobie, mam tam rodzinę, chciałabym zamieszkać w UK :) ogólnie są piękne :) tyle sklepów haha marzenie :)
Te polanki, łąki hihi cudnie <3 ale marzenie haha :)
A miasto to szczególnie Londyn :)

US

Kolejne są Stany Zjednoczone, czasami sobie tak myśle dlaczego tam się nie urodziałam, chciałabym być taka amerykanką haha :) zobaczyć jak to się żyje na Teksasie, albo w LA, NY, San Francisco :) albo w jakiś stanach :) być amerykańską nastolatką haha :D boże ;__;
Miasta które chce zwiedzić to Nowy Jork, Los Angeles i San Francisco <3 ale mam ich o wiele więcej
NY - bo tam się wydaje tak zajebiście :)
LA - bo chce zobaczyć jak tam się żyje < miasto marzeń>
SF - bo był tam kręcony 'Detektyw Monk' oraz ciekawi mnie ten most ^^





Kolejne państwa za kilka dni : ) x

13 komentarzy:

  1. Całkowicie ciekawie tutaj u Ciebie, będę wpadać częściej :)
    http://24hours-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chcę do Tajlandii ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz! ;)
    Ja też bardzo lubię te kraje i chętnie bym je zwiedziła :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szcepienia są fajne , a Londyn piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się UK marzy ;>>

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do UK też bym się wybrała ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w Londynie i chce tam jeszcze wrócić :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane