30 listopada 2013

5 top piosenek/listopad

Siema ^ ^
Dziś całkiem fajna sobota, gdyby nie ta okropna pogoda za oknem >.<
O 16 poszłam do Pyśki i tak z 4 h gadałyśmy, śmiałyśmy się :) no i oczywiście zdjęcia których jest z 900 ;__; i jeszcze były 2 koleżanki ^^

No to mamy koniec listopada :) więc dodaje moje top 5 piosenek, na szybko ;) chociaż mam ich więcej.
1. Story of my life - One Direction
2. Animals - Martin Garrix
3. Eminem - The Monster ft. Rihanna

4. Of The Night - Bastille


5. Donatan-Cleo "MY SŁOWIANIE"

Mogłam ich wstawić więcej, ale jestem śpiąca :) czy wam też one przypadły do gustu?
Dobranoc x

15 komentarzy:

  1. Kocham Story Of My Life tak samo jak i całą nową płytę 1D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz "słowian" uwielbiam wszystkie :))!

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hAH, tak myslałam, że będzie Story of My Life. Też lubię prawie wszystkie te piosenki
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry gust :D

    pozdrawiam
    http://awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni direction eminem i słowianie zupełnie nie w moim stylu, bardziej lubuję się w klasykach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. słuchałam.. fajne.. kilku nie znam

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeeeeeeej, tego Donatana nie trawię ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię tą ostatnią szybko wpada w ucho ;d

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne piosenki ;d
    najlepszy Eminem <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane