6 listopada 2013

New shoes ^^

Siemka :D

W poniedziałek byłam w Warszawie i Konstancinie. W Konstancinie byłam u ortopedy ;/ zostałam przepisana już do oddziału dla dorosłych ;/ A w Wawie, byłam przejazdem, na ale zaszłam z mamą do Złotych Tarasów :D Kupiłam sobie w New Yorker trampki na platformie *___* marzyłam o nich haha ;D zaraz wam je pokaże ^^ i w sumie tylko tak pochodziłam z mamą :D

Oprócz trampek, kupiłam niedawno kozaki na zimę ; )) trochę się muszę do nich przyzwyczaić bo są jakoś niewygodne ;/ Wolałam moje dawne kozaki <3





Trampki - New Yorker ok 60 zł albo 55 zł
Kozaki - targ ok 115 zł

A wgl wyszedł teledysk do piosenki One Direction - Story of my life ^^
PERFECT :'))
Papa x

16 komentarzy:

  1. Trampki prze świetne ! Też mi się bardzo takie podobają. :)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kozaki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki są genialne! :) też chciałabym sobie takie kupić, ale właśnie nie mogę kupić ;c

    http://niikablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty , szczególnie trampki :)

    ---Mam nadzieję , że to też przeczytasz-------------------
    ZAOBSERWOWAŁAM TWOJEGO BLOGA LICZE NA TO SAMO . Jeśli masz czas wpadnij na mojego bloga i będzie mi weselej jeśli skomentujesz mój najnowszy post ! : http://olsbloog.blogspot.com/ DZIĘKUJE :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozaki fajne. A trampki nie w moim stylu :<.

    Tez lubie 1D ale SOML minsie nie podoba. Choc teledysk fajny.

    http://www.modelinkiwerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tym zespołem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubią tą piosenkę :)
    http://crazy-mofo69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super buty, szczególnie te kozaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy ;d Bardzo fajny post ;d
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham One Direction ♥
    Fajne butki na platformie sobie kupiłaś.

    Obserwacja za obserwację ? Komentarz za komentarz ? Ja już gdyby co. ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane