18 listopada 2013

Presents :)

Hejka :) Co tam u was słychać? Bo u mnie spoko. Po ukończeniu 18 lat wgl czuje się tak samo :)) haha

Nie pisałam trochę, bo nie miałam ochoty :O taki leń ze mnie.
Dziś dodam zdjęcia prezentów, które dostałam na 18 naste urodziny *-* nie miałam żadnej imprezy, bo nie chciałam zbytnio jakoś świętować, ale kilka prezentów wpadło :) Za bardzo nie lubię się chwalić co dostałam czy coś, ale na blogu dlaczego nie :)


Mam swoją upragnioną lustrzankę :') Dostałam ją od mamy i siostry, gdy mama mi ją wręczała, popłakałam się a ona razem ze mną <3
W końcu mogę robić zdjęcia swoim własnym aparatem, kiedyś miałam, ale coś mu się stało :C
Jestem taka HAPPY *-*
I to już nie o to chodzi żeby robić jakieś zdjęcia profesjonalne, ale każdą chwilą, uroczystość itp będę miała na zdjęciach ^^


Kolejny prezent dostałam od dziewczynach :) haha w sumie chciałam mieć takie zdjęcia w antyramie ^^ też płakałam <3


Bransoletka od chrzestnej ^^ jest piękna ^^ taka urocza. Chyba polubię chodzić w bransoletkach.



Słuchawki Sony ^^ no super, nie marzyłam haha :) a dostałam od cioci, wujka i ich dzieci ^ ^
Są piękne, pasują pod względem koloru do telefonu haha :) Cieszę się.


A to prezent od kochanej Nikoli <3 siostry ciotecznej :) Jak widzę ten rysunek to się uśmiecham. ♥



A te prezenty rozwalają system :) Haha od koleżanki z klasy i od ukochanej M z twittera ^^
Najwspanialsze :)

Papa x

41 komentarzy:

  1. Świetne prezenty! Rysunek najlepszy :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! Aparat to świetny prezent, ja swój właściwie też kupiłam pod pretekstem prezentu urodzinowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! I tak młodziutko wyglądasz :)
    A prezent wymarzony! Też bym chciała dostać lustrzankę!
    obserwuję!
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja siostra ma takie same słuchawki
    ja mam czarne
    Wujek mi kupił na 18 urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie najlepszego ! ;* Świetne prezenty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dostałaś wymarzony prezent. ;)
    Wszystkiego najlepszego ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też właśnie muszę kupić (a może dostać na 18-ste urodziny ;)) aparat :P Jaki dostałaś? Ja bym chciała nikona 5200 + obiektyw 35 1.8 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że lustrzanka dobrze będzie się spisywać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm.. ja na razie nie muszę kupować aparatu ;p

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam kiedy ja dostałam lustrzanke - oby Ci dobrze służyła ;)

    mam prośbę:
    czy klikniesz w linki w moim najnowszym poście?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super zdjęcia :D

    zapraszam serdecznie----> http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/
    może obserwujemy?^^

    OdpowiedzUsuń
  12. super słuchawki, rozglądam się za czymś podobnym :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bransoletka :)

    be-angie.blogspot.com | zaapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prezenty są świetne!
    Te zdjęcia w ramce są kochane <3

    alexshia-a.blogspot.com | xx | alexshia.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. no u mnei op osiemnastce tez sie wiele nie zmienilo ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne prezenty :) ja tam czekam do 18 ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta bransoletka :D

    10vee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też chcę lustrzankę na 18 :D a zdjęcia w antyramie to chyba najfajniejszy prezent jaki można dostać :)

    ps. mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki z ostatniego posta na moim blogu? bardzo mi na tym zależy :) oczywiście postaram się jakoś odwdzięczyć :)
    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super te prezenty :) Zazdroszczę lustrzanki ^^
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę lustrzanki, hahaha sklejki z 1D świetne <3

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    Proszę, wejdź w link i naciśnij na dole posta ''Klik Klik Klik Klik'' byłabym bardzo wdzięczna dla Ciebie to chwila, a dla mnie szansa współpracy z tak wspaniałą firmą!
    Jeżeli naciśniesz wspomnij o tym w komentarzu, byłabym szczęśliwa:)

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/2013/11/wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  23. lustrzanka♥ zazdroszczę! :) sama chciałabym mieć, chociaż na swój aparat nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnego masz bloga <3

    ŚPIEWAM, u mnie na blogu :
    MOJA NOWA PIOSENKA I NOWY COVER ;)
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hhahha niezłe są te fotki!!

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne słuchawki ! :)

    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij,napisz u mnie a ja odrazu się ODWDZIĘCZE tym samym :*
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne prezenty! :)
    Fajne słuchawki ^^

    wika-wikkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. hahah ale ostatnie najlepsze! i super słuchawki ;*
    ----------------------------------------------
    a tak poza tym to świetnie piszesz!!! aż miło się robi i chce się zostać na dłużej.
    ------------------------------------------------
    obserwacja za obserwację?
    jeżeli tak to ja już zaobserwowałam twojego bloga.
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    Pozdrawiam :)

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę aparatu, czekam na swoją 18 ;)
    +zapraszam do mnie : http://rosekir.blogspot.co.uk/ obserwuje i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane