26 listopada 2013

Wstęp...

Siemka :D
Przepraszam, że nie pisałam tyle czasu. Nie miałam czasu ;/ albo mi się nie chciało :C wybaczcie :)
Ogólnie jest oki, ale mogło być lepiej :)

Wczoraj nagrywałyśmy z moja klasą wstęp do studniówki w końcu ^ ^
Wzięłam ze sobą aparat, bo chciałam mieć jakąś pamiątkę czyli zdjęcia *-*
Nasze ubrania, makijaż czy włosy były w stylu retro :) podobało mi się to :) gorzej dla mnie za całym pomysłem jak to było przedstawione, ale mam nadzieję że wyszło to ładnie :)
Dobra już się nie rozpisuje ^^ trochę zdjęć:


















No trochę zdjęć dałam :) a teraz idę się uczyć ;/

33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia;) pozytywne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejciu jak ładnie wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post ;D i świetne zdjęcia ;))

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądałaś... twoje koleżanki również :) filmik wyszedł pewnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ty i twoje koleżanki wyglądałyście ♥

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Oj ta studniówka już tak blisko :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjecia:)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ;) Masz śliczne brązowe oczy ;)

    http://rosekir.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeeeej ja pamietam moj studniowkowy film <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz :D

    Poklikasz w baner ? To ważne!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia po prostu świetne, najbardziej podoba mi się ostatnie :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ty masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądacie uroczo, bardzo fajnie to wyszło, ciekawe jaki jest efekt!
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia,myślę, że na studniówce będziecie wyglądać jeszcze ładniej,prawda?:)
    Obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne outfity, cudne zdjęcia <3

    alexshia-a.blogspot.com | xx| alexshia.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia ! Wszystkie ślicznie wyszłyście ! Super outfity :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog <3 bardzo mi się tu podoba!! Więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi w komentarzu u mnie na blogu, abym mogła się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie no super wyglądałaś! Ja bym chciała sobie zrobić taką fryzurę, ale mam za długą grzywkę :c

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia i ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie ubrane byłyście :) I te fryzury :DD

    10vee.blogspot.com NOWY KONKURS

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane