11 grudnia 2013

hmm...

Cześć
Przepraszam, że nie dodałam żadnego postu, ale po prostu nie miałam ochoty. Ostatnio się tak lenię. Masakra :C nie wiem co ze sobą zrobić, ale już was tym nie zanudzam:)
Muszę jeszcze napisać pracę maturalną, jest na za tydzień, ale chyba dziś zacznę. Ale to tylko taki początek, żeby pani nam poprawiła błędy, itp.
Czuje już święta *_* jeszcze 2 tygodnie, supcio :) i też wolne.
A teraz łapcie zdjęcia, które robiły mi dziewczyny, coś wyszło i ma tego więcej, ale dodam następnym razem.

koszulka - targ
spodenki - targ
trampki na platformie - New Yorker

33 komentarze:

  1. też czekamy na wolne ; )
    śliczne zdęciaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękny uśmiech :) Powodzenia w pisaniu pracy maturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah ten blogger. czasami takie problemy..

    dzięki, dzięki :) też byłam pierwszy raz jak tytuł wskazuje ;)



    masz śliczny uśmiech :)
    super bluzka!
    ah Święta, idą Święta...
    czasem też nie mam ochoty na nic. ale trzeba się spiąć żeby to jakoś szło ;)
    a u nas też niby wychowawczyni można było dać pracę do poprawki ale mi się nie chciało pisać tak szybko, a napisałam jakiś miesiąc przed maturą ;) no może przed ustną to dwa miesiące...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty!<3
    Masz śliczny uśmiech,dziel się nim:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam ostatnio lenia <33.

    OdpowiedzUsuń
  6. to następnym razem kupię więcej i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz :)
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piekna ♥

    Dzięki za komentarz u mnie :* | niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i ta ściana bardzo mi się podoba. Ładne buty ;33
    Ten nagłowek na twoim blogu bardzo ładnie zrobiony ;33
    Pozdrawiam i wpadnij na 4 post.
    http://liisiialy.blogspot.com/2013/12/4-coraz-blizej-swieta_6.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog!:)))) pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ! ;)

    wika-wikkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia ;)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka śliczna i te spodenki ;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam, nowa notka u mnie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że maturę piszę za rok. :P
    Ładne zdjęcia.
    A ta piosenka.... dla mnie numer 1 z Midnight Memories. :D Kocham! ^^

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cudowne zdjęcia ! :)


    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. http://kochonoka.blogspot.com/ dopiero zaczynam, ale fajnie by było gdybym dostała jakieś rady jak prowadzić bloga, by stał się taki jak twój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten leń złapał chyba nas wszystkich ;)
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przesliczne zdjecia :D
    mnie tez dopadl ten len...

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha a mi sie tam najbardziej podoba ściana !! Seryjnie jeszcze takij nigdy nie spotkałam fajny pomysł na przedpokój :D Fajne zdjęcia i śliczny uśmiech <3 i zapraszam na mojego bloga. Niedawno zaczęłam pisać i mogłabyś zostawić pare wskazówek w komentarzach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz jest taka pogoda, że najchętniej nie wstawałabym z łóżka, też mam strasznego lenia ;c

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz i się uśmiechasz <3.
    Pozytywne zdjęcia :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też mam lenia ;)
    śliczne zdjęcia, oddaj urodę <3
    piękna piosenka i nagłówek - niall ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam to samo. Mogłabym nie wychodzić z łóżka :) Śliczne zdjęcia . :D

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka ładna :) hmmm lenia trzeba pokonac!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane