22 grudnia 2013

Moje ulubione świąteczne piosenki + pierniki *-*

Siemka ; )
Czy czujecie święta? bo ja tak, tylko szkoda, że nie ma śniegu :C ale ogólnie te światełka świąteczne na mieście, zapach potraw powoli czuć :) pierniki, które dziś zrobiłam, świąteczne piosenki, siostra uczy się grać na gitarze kolęd CUDOWNIE :)

Za dwa dni do babci nie mogę się doczekać :) w końcu porobię tyle zdjęć w Wigilię i 1 dzień świąt ^^
A o to moje ulubione świąteczne piosenki:

1. Mariah Carey - all i want for christmas is you
2. Wham - last christmas
3. Shakin Stevens - merry christmas everyone
4. Czerwone Gitary - jest taki dzień
5. Ania Szarmach - coraz bliżej święta
Jest jeszcze kilka innych :) ale te najbardziej, a wiadomo potem kolędy :)
A teraz pierniki:







Hehe, te wzorki nie udane >.< i 1D *-* Dobranoc x

14 komentarzy:

  1. Też lubię Last Christmas i Coraz bliżej święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te piosenki ;D;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne piosenki ;D
    Last Christmas *,*

    brawn-and-blond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam te wszystkie świąteczne melodie :) Nadają wspaniały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie moje ulubione świąteczne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te piosenki chyba jak każdy! KOCHAM 1D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wesolych swiat!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog!!! Merry christmas!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter the international giveaway;
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie piosenki,które tutaj wymieniłaś uwielbiam! :) no i pierniczki,haha,witaj w klubie! :)
    + wesołych świąt kochana! :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane