5 grudnia 2013

Piękny widok ;)

Hejka :)
Chyba przedwczoraj jak wstałam ok 7 rano na niebie był piękny wschód słońca(?)
No ale w każdym bądź razie był to piękny widok *_* oczywiście złapałam aparat i od razu na balkon, trochę zmarzłam :C ale było warto.

Wczoraj wieczorem zaczął padać śnieg ;_; ugh nie lubię, ale dziś rano znikł super :D
Ogólnie u mnie tak sobie. Ale nie będę się rozpisywać, z jednego względu, może kiedyś napisze.
Muszę jeszcze zrobić kartki świąteczne i wysłać w następnym tygodniu :)
Zdjęcia:
Nie wiem dlaczego nie mogę dodawać czarno białych zdjęć :O :O
Idę się szykować do szkoły ^ ^

29 komentarzy:

  1. Faktycznie, widok piękny. U mnie jeszcze nie ma śniegu, z czego się cieszę :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :)


    u nas też był piękny wschód słońca :)
    tylko zdjęcia nie robiłam... za zimno
    a śnieg chyba w nocy padał, bo jest go jeszcze trochę na ziemi..
    a czarno-białych zdjęć dlaczego nie możesz dodawać? blogger nie pozwala?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaaakie cudne zdjęcie ;d
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie mega <3
    Też spadł u mnie śnieg ale już nie ma :c. Co do zdjęcia , że nie możesz dodać szarych i wgl., mam tak samo. grrah:c

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny widok ♥

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz ładny widok z okna :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś :)
    Uwielbiam takie widoki i śliczne jest to zdjęcie ! :*

    wika-wikkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wschód słońca:) Ja nie mam mozliwości zaobserwowania ponieważ wstaję o 6 i jest jeszcze ciemno

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jaki piękne 1 zdjęcie ♥.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie <3 jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. noo, coś pięknego :D
    +super wystrój bloga.
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji. :)
    a tak w ogóle to mam ten sam problem ze zdjęciami na bloogspocie, też są w sepii, a nie biało-czarne.... ;;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wschody i zachody słońca, są cudowne ! ;)
    Piękny blog, będę tu częściej zaglądać :))
    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie zdjęcia. Widziałam kiedyś wschód słońca przez okno,ale to było dawno temu. Specjalnie wstałaś by zobaczyć ten widok,czy przez przypadek się obudziłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny design bloga ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawego masz posta:)


    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny nagłówek! fajne zdjęcia...
    ach ten śnieg :P
    http://lopsyb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super! ja też obserwuję Twojego tumblra :3
    i bloga przy okazji też

    http://awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne zdjęcia "3
    obs ??
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane