2 grudnia 2013

Podsumowanie listopada :D

Hej :)
Dobra jest 2 grudzień, no ale nie miałam kiedy dodać.

Listopad był dobry ze względu na to że były moje urodziny i dostałam swój wymarzony prezent, skończyłam 18 lat ;_; ogólnie nie było aż tak źle w szkole ;)
Teraz zaczął się grudzień, dopóki śnieg nie pada, będzie dobrze. Nienawidzę śniegu, no chyba, że na święta ^ ^
Pamiętam, że w tamtym roku w grudniu nie chodziłam cały m-c do szkoły, bo byłam na turnusie rehabilitacyjnym. To był na najlepszy grudzień EVER <3 poznałam bardzo dużo osób za którymi tęsknie :')
1. Nikola u babci 2. Ja z Sylwią na świetlicy szkolnej 3. Ja sobie lol 4. Znów ja xd
1. Tort, jakiś dowcipniś przestawił świeczki :) 2. batonik <3 3. Krówka na lekcji 3. Babeczki od Darii ♥
1. W polo z Sylwią 2. Robię kolaż na lekcji :) 3. Mój kolaż xd 4. Na lekcji z Asią i Sylwią :D
1. Lekcja z Sylwią xd 2. Z Darią z tyłu 3. Piątek w szkole 4. Szkoła - z Sylwią
1. Moje ulubione areo 2. Trochę zła jakość świateł na mieście 3. Widok z okna 4. 10 zł lol
1. WOW moja pierwsza nie wiem czy udana kreska WOW 2. Ciepła herbata <3 3. Paznokcie :) 4. Smutamy :C
1. Ze wstępu 2. Widok z okna ;) 3. Serce 4. Żaaal ja :)
1. Kwiaty od mamy 18 róż 2. Z prezentem 3. Słodziak Nikola <3 4. Mój chomik Lucky
1. :) 2. Z Pyśką 3. Szampan 4. Liam i Harry <3

24 komentarze:

  1. O co chodziło w tym kolażu? :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  3. aero >3
    Ja lubię to śmietankowe najbardziej^^
    ja 18 skończyłam w pażdzierniku
    Mam dowód i się jaram jak nie wiem co xD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten mix zdjeć mm.bebeczki ^.^ ;p

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm krówki już o nich zapomniałam :D Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba twój blog w jaki sposób go prowadzisz !:D
    zapraszam do mnie może znajdziesz coś dla siebie .
    jak zaobserwujesz jak się odwdzięcz sie tym samym :))
    http://lifemizip.blogspot.com/
    +zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś *.*
    Mi listopad też dobrze minął ;)
    Też uwielbiam to areo <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia ;* Śliczna <3

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia. Mi się kreski nie udają

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your comment sweety
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    Love
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia :) Muszę tego Aero w końcu spróbować :D
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny!

    Zapraszam po więcej na www.POLINEFASHION.pl




    OdpowiedzUsuń
  13. great blog!!!
    Can we follow each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/11/dress-like-fashionista.html

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne podsumowanie miesiąca ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne podsumowanie u mnie w sklepach chyba nie ma takiego Aero
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczę, nie wyglądasz na 18 lat :D Ale to może i lepiej, ja też nie wyglądam na swój wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to wszystkiego najlepszego! :) śliczne znamię/ pieprzyk na twarzycce :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie listopad minął okropnie zmarł mój dziadek :(

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane