31 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013 ^^

Siemka :)
Dziś małe podsumowanie rok 2013 :)
Czy należał do najlepszych... no nie wiem :C ale nie był też najgorszy :) Poznałam dużo ludzi, nawet się z niektórymi zaprzyjaźniłam chociaż mieszkają daleko od mnie :C ale nie jest tak źle :)

Podsumowanie:
1. Fazy w szpitalu z wspaniałymi ludźmi.<3
2. Poznanie Asi w szpitalu :)
3. Poznanie na fb kochanej Kasi <3
4. Premiera piosenek One Direction :)
5. Udana 3 dniowa akcja Directioners #PolandNeedTHMTour ale tak 1D nie było :C
6. Załamanie że jestem do dupy i wyląduje na dworcu
7. Urodziny u cioci, kuzynki :)
8. Lodowisko z klasą
9. Nowy telefon
10. Moje 18 - naste urodziny ^^ 18-nastka u Sylwii, Asi i Kozy
11. 18-nastka u Asi, którą poznałam w szpitalu ^^
12. Premiera THIS IS US
13. Wakacje
14. Nowa lustrzanka
15. Wesele :)
16. Maj 2013 - rok directioner
17. Poznanie cudownych directioner <3
18. Poznanie Mai, Ani i Madzi na tt <3
Jest na pewno tego o wiele więcej :) ale nie mam zbytnio czasu szukać w pamiętniku wspomnień :)
Udanego i wystrzałowego Sylwestra, oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2014 :) oby był lepszy od tego :)

8 komentarzy:

  1. I nawzajem, wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie :))
    Wszystkiego Najlepszego w NOWYM ROKU.
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam powiązane wspomnienia z 1D jak ty :) Wiesz że Zayn jest zaręczony ? :(

    Szczęścia w 2014!!
    obserwuję! Zaobserwujesz?
    http://alma-del-juego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok udany u Ciebie :) to dobrze! oby ten był jeszcze bardziej udany!:)
    pozdrawiamy www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok udany, fajnie !
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne podsumowanie :) obserwuje i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane