28 stycznia 2014

Birthday :)

Siemka;)
W niedzielę, byłam na urodzinach, więc nie miałam czasu napisać notki, ale dziś wstawię trochę zdjęć :)
A wczoraj, nie miałam ochoty i czasu :)
Dostałam 4 z polaka :) w tym półroczu i ogólnie przez 3 lata, to moje najlepsze oceny z polskiego, może ze względu na bardziej wymagającą nauczycielkę, ale to lepiej :)

Kupiłam w sobotę sukienkę na 100 dniówkę, więc niedługo powinnam pokazać ją na blogu :)

Zdjęcia z szesnastych urodzin mojej siostry ciotecznej :) <3
















No to na tyle :) papa x

23 stycznia 2014

Me:)

Siema:)
Po komentarzach, zauważyłam, że większość z was nie zna tych vlogerów i chętnie ich obejrzy, polecam :D
U mnie nudno, w sumie jak zawsze. W szkole nauki nie za dużo, ale matura coraz bliżej :C a zdaje z polaka, matmy, angielskiego i geografii, nadal nie wiem jaki kierunek studiów wybrać:<
Ale przed mną 100 dniówka, na którą nadal nie mam ochoty iść..... ale idę. 100 dniówka jest 15 lutego, a ja nie mam nic hahaha oki.
No i zmieniłam wygląd bloga :)

A dziś mam dla was kolejne zdjęcia ;)))






Chociaż uważam, że jestem brzydka haha, to tak uwielbiam jak ktoś mi robi zdjęcia, tak samo ja komuś lubię cykać zdjęcia:)
A wy lubicie stać przed obiektywem, czy bardziej komuś robić zdjęcia? :)

17 stycznia 2014

Winter ;_;

Siemka ^__^ co tam u was słychać? Zaczynacie ferie? Czy tak jak ja później, czyli za m-c : D
W końcu mam dobry humor, zbytnio niczym się nie przejmuje, więc jest ok. Dostałam jeszcze 5 z angielskiego :D
No i także mamy zimę, nie lubię tej pory roku, no, ale muszę przyznać, że jest piękna i ma swój urok *-*
Jednakże chce już ciepło. Idę do szkoły 10 min a za nim dojdę wyglądam jak bałwan >.< masakra, oby najszybciej stopił się :)

Kolejna notka będzie o ulubionych vlogerach.

 Uwielbiam *_*, Ed'a głos <3

14 stycznia 2014

Flowers :)

Siemka :)
Czy u was też dziś padał śnieg? bo u mnie tak ;_; należę do tych osób co nie lubią zimy grr:< chce piękną wiosnę!!
A ogólnie dostałam 5 ze sprawdzianu z polskiego :O zdziwiłam się trochę, bo zawsze 3 dostawałam ;/ Czas zmienić nagłówek, zabieram się już z 2 m-c ;/

A dziś dodam zdjęcia, które robiłam z m-c temu, bardzo mi się podobają. Miałam na sobie sukienkę co na weselu : ) Kupiłam ją w New Look'u

Cudowne ramię ;__;
Sorka za czarne ramiączko :C
Mam nadzieję zdjęcia się podobają :)

10 stycznia 2014

Jedno słowo - TAG :)

Hej :)) dziś przychodzę do was z tagiem, a to dlatego, że nie mam ochoty pisać :C jest to spowodowane moim złym humorem :C ale nie będę dalej tego drążyć:)
Więc, żeby była notka, robię ten tag ^_^ mam nadzieję, że u was jest lepiej niż u mnie.
Tag znalazłam na blogu Klaudii:)

1. Gdzie jest Twój telefon? Obok
2. Twój partner? Brak
3. Twoje włosy? Miękkie
4. Twoja mama? Kochana
5. Twój tato? .
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Lustrzanka
7. Twój sen zeszłej nocy? Cudowny
8. Twój ulubiony napój? Woda
9. Twój wymarzony samochód? BMW
10. Pokój w który jesteś? Salon
11. Kim chciałabyś być za 10 lat? Podróżniczką
12. Twój strach? Ciemność
13. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Poduszka
14. Jaka nie jesteś? Otwarta
15. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą którą robisz teraz? Płakałam
16. Co masz na sobie? Bluzkę
17. Ulubiona książka? Kilka
18. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Kanapka
19. Twoje życie? Ujdzie
20. Twój nastrój? Okropny
21. Twój przyjaciel? Brak
22. O czym teraz myślisz? Niczym
23. Co teraz robisz? Pisze
24. Twoje lato? Spoko
25. Co jest w twoim telewizorze? Reklama
26.Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Dzisiaj
27. Kiedy ostatni raz płakałaś? Dzisiaj
28. Szkoła? Zła
29. Czego teraz słuchasz? Muzyki
30. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Zdjęcia
31. Wymarzona praca? Turystyka
32. Twój komputer? Potrzebny
33. Za oknem? Przedszkole
34. Piwo? brak
35. Meksykańskie jedzenie? Lubię
36. Zima? Nienawidzę
37. Religia? Katoliczka
38. Wakacje? Tęsknię
39. W twoim łóżku? Poduszka
40. Miłość? Potrzebna


Nie wiem, dlaczego nie mogę dodać czarno-białych zdjęć? ;__;
A to moje włosy, są trochę poniszczone :C ale zapuszczam dalej ._.
Pa xx

6 stycznia 2014

New clothes ^_^

Siemka : DD
Co tam u was słychać? bo u mnie całkiem spoko, jedynie trochę źle mi się robi, że jutro do szkoły.
Do tego muszę przeczytać lekturę ''Medaliony'' ale jest podobno ciekawa ^^ jeszcze jutro korepetycje z matmy :< ale uszczęśliwia mnie to, że jutro są półgodzinne lekcje. Lubię to, a u mnie często są takie lekcje ;D

Ostatnio kupiłam sobie bordową koszulę , którą mogliście zauważyć w poprzedniej notce, oraz koszulkę z napisem HERO
Oto one:

Koszula jest trochę pognieciona, bo od razu zrobiłam zdjęcie po kupieniu:)
Koszula - Moddo 39.99 zł
Koszulka - Reserved 24.99 zł




Dzięki za ponad 14 k wyświetleń :DD

3 stycznia 2014

Sylwester/Nowy rok :)

Siemka ;D

Jak wam mija 3 dzień 2014 roku?? bo mi całkiem nieźle :) tyle że byłam te 2 dni w szkole :C ale już mamy długi weekend :D

A jak powitałam Nowy Rok? U koleżanki w swoim mieście ;) a nie jak w tamtym roku w jakimś szpitalu i to jeszcze w zalesionym miejscu ;____;

Pokaże wam trochę zdjęć z Sylwestra. :D Niestety trudno było mi zrobić zdjęcia petard :C ale za to nagrałam 3 minutowy filmik :D ale nie będę go tu wrzucać :D








koszula - Moddo
spódniczka - Cropp
naszyjnik - Cropp