28 stycznia 2014

Birthday :)

Siemka;)
W niedzielę, byłam na urodzinach, więc nie miałam czasu napisać notki, ale dziś wstawię trochę zdjęć :)
A wczoraj, nie miałam ochoty i czasu :)
Dostałam 4 z polaka :) w tym półroczu i ogólnie przez 3 lata, to moje najlepsze oceny z polskiego, może ze względu na bardziej wymagającą nauczycielkę, ale to lepiej :)

Kupiłam w sobotę sukienkę na 100 dniówkę, więc niedługo powinnam pokazać ją na blogu :)

Zdjęcia z szesnastych urodzin mojej siostry ciotecznej :) <3
















No to na tyle :) papa x

29 komentarzy:

  1. ale podobna do Ciebie ta mała dziewczynka :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, ta mała słodka jest:) Wgl świetne zdjęcia,takie pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, a jedna dziewczynka bardzo podobna do ciebie, twoja siostra ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocza mam wrażenie że skądś znam jej buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia! :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodzę się, ta mała jest bardzo do ciebie podobne :)
    Czekam na zobaczenie twojej sukienki :D

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na studniówkową kreacje! Gratuluje pozytywnej ocenki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta mała dziewczynka i Ty to jak dwie krople wody :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 4 z polskiego :P
    Widać,że zabawa udana,też bym sie gdzieś przeszła :D

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie słodkie zdjęcia! <3
    Zapraszam do mnie:)

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale imprezka ;D

    Już czekam na sukienkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię chodzić na urodziny. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być - imprezy urodzinowe. ^^

      Usuń
  13. http://gumijagoda.blogspot.com/2014/01/tinychat-1800.html Zapraszam na tinychat

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dawno temu, byłam na jakichkolwiek urodzinach - poszłabym.
    Widać, ze się świetnie bawiłaś.
    Wszystkiego naj dla siostry ciotecznej ;*

    ~ Miałabym do Ciebie ogromną prośbę : poklikasz w banery u mnie ? ~

    Dziękuję i pozdrawiam !

    Caaarolyn.blogspot.com --> obserwujemy ?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodko ;))) Sukienka na studniówkę pewnie jest boska :*
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. napisz, napisz.. też się do tego przymierzam ;)
    wiesz.. ja zrobiłam zdjęć prawie 5000 tylko, że połowa poszła w kosz już na "sesyjce" ;)


    zabawa musiała być świetna!
    a co to za ślicznotka co Cię ściska??
    a tort? o jakim smaku? dobry był??

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. napisz, napisz.. też się do tego przymierzam ;)
    wiesz.. ja zrobiłam zdjęć prawie 5000 tylko, że połowa poszła w kosz już na "sesyjce" ;)


    zabawa musiała być świetna!
    a co to za ślicznotka co Cię ściska??
    a tort? o jakim smaku? dobry był??

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję czwórki, u mojej polonistki to marzenie ;p
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia :) najlepszego :)
    zapraszam do mnie koniecznie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mhmm... najbardziej zrobiłaś mi ochotę na tort! Super zdjęcia. :)

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. :D super zdjęcia
    dodajemy do obserwowanych ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudnie wygląda ten tort. Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie oczka ma ta dziewczynka. :)) Ale bym zjadła ten tort!:-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane