10 stycznia 2014

Jedno słowo - TAG :)

Hej :)) dziś przychodzę do was z tagiem, a to dlatego, że nie mam ochoty pisać :C jest to spowodowane moim złym humorem :C ale nie będę dalej tego drążyć:)
Więc, żeby była notka, robię ten tag ^_^ mam nadzieję, że u was jest lepiej niż u mnie.
Tag znalazłam na blogu Klaudii:)

1. Gdzie jest Twój telefon? Obok
2. Twój partner? Brak
3. Twoje włosy? Miękkie
4. Twoja mama? Kochana
5. Twój tato? .
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Lustrzanka
7. Twój sen zeszłej nocy? Cudowny
8. Twój ulubiony napój? Woda
9. Twój wymarzony samochód? BMW
10. Pokój w który jesteś? Salon
11. Kim chciałabyś być za 10 lat? Podróżniczką
12. Twój strach? Ciemność
13. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Poduszka
14. Jaka nie jesteś? Otwarta
15. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą którą robisz teraz? Płakałam
16. Co masz na sobie? Bluzkę
17. Ulubiona książka? Kilka
18. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Kanapka
19. Twoje życie? Ujdzie
20. Twój nastrój? Okropny
21. Twój przyjaciel? Brak
22. O czym teraz myślisz? Niczym
23. Co teraz robisz? Pisze
24. Twoje lato? Spoko
25. Co jest w twoim telewizorze? Reklama
26.Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Dzisiaj
27. Kiedy ostatni raz płakałaś? Dzisiaj
28. Szkoła? Zła
29. Czego teraz słuchasz? Muzyki
30. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Zdjęcia
31. Wymarzona praca? Turystyka
32. Twój komputer? Potrzebny
33. Za oknem? Przedszkole
34. Piwo? brak
35. Meksykańskie jedzenie? Lubię
36. Zima? Nienawidzę
37. Religia? Katoliczka
38. Wakacje? Tęsknię
39. W twoim łóżku? Poduszka
40. Miłość? Potrzebna


Nie wiem, dlaczego nie mogę dodać czarno-białych zdjęć? ;__;
A to moje włosy, są trochę poniszczone :C ale zapuszczam dalej ._.
Pa xx

16 komentarzy:

  1. Boże marzę od 3 lat o takiej długości włosów :) Wydaje mi się, że powinnaś spróbować trochę je nawilżyć;)
    http://alma-del-juego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz na moim blogu <3
    Moje włosy są o wiele wiele bardziej zniszczone :(((
    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag, jeszcze go nie wiedziałam :)
    Obserwujemy?

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag ; * piękne włosy zazdroszcze ; )) < 3 I ogólnie piękny blog ; *
    http://szaleniezwariowana.blogspot.com/ Zapraszam
    Obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy i jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za zajrzenie na mój blog i oczywiście zapraszam częściej ;)
    śliczne włosy *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny tag, masz brdzo ladne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ładne włosyy! :3

    emilyandmoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny tag, pierwszy raz go widzę :o

    http://girlyflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten TAG :)
    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na tag ;) a jakie piękne włosy! zazdroszczę;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapuszczaj włosy, zapuszczaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane