16 lutego 2014

100 dniówka :)

Hejka :D
W końcu są ferie w końcu!!!!! odpocznę sobie, to najważniejsze, no ale jednak do matury trzeba się uczyć ;__;
Wczoraj/dziś bawiłam się na 100 dniówce, na którą nie chciałam iść. No ale poszłam i nie żałuje :) warto było. Pobawiłam się z klasą. Polonez chyba dobrze wyszedł. Trochę się myliłam, ale to co. Ogólnie muzyka była spoko. Jedzenie też. Wystrój było ładny, ale myślałam, że będzie ładniejszy :) Podsumowując, dobrze się bawiłam : D
A teraz zdjęcia ;)

No na razie tyle zdjęć :) czekam teraz od fotografa. A wolę nie pokazywać tych co tańczyłam poloneza haha :)  STU!!

45 komentarzy:

  1. Wyglądałaś cudownie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że poszłaś, potem byś żałowała, że nie byłaś :)
    Ładnie wyglądałaś :3

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś. Śliczna sukienka i fryzura ♥
    Pozdrawiam
    mietowy-swiat-hi-hi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pozytywne zdjęcia :D
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne loczki. *-*
    http://patyyska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie zaczęłam ferie! Jeej! Masz śliczne włosy ♥

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. serio? policzmy... no tak mogłoby być to możliwe. bo pamiętam jak ja miałam 8 lat to oglądałam tylko niemiecką wersję, bo polskiej nie było ;)
    hahah... to my podobnie tylko owce i wilki ;)
    dzięki.


    ooo studnióka. ja swoją opisywałam na blogu w styczniu tego roku :)
    a gdzie mieliście?
    ślicznie wyglądałaś, ale to pewnie wiesz ;)
    udanych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna fryzura!! Niesamowita, może obserwacja za obserwację?
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. i bet it was a memorable night! you look super gorgeous with the pretty dress <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  11. miałaś prześliczną fryzurę! jak ją zrobiłaś?! proszę odpowiedz mi na blogu!
    klikniesz u mnie w banner choies?
    http://niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ferieee ♥

    ładne dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prypomniała mi się moja STUDNIA :-) pokaż te z poloneza, nie wstydź się;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też z początku okropnie nie chciało się iść na studniówkę. Dobrze zrobiłyśmy, że jednak się przełamałyśmy :) Śliczną fryzurkę miałaś! A wystrój sali wygląda naprawdę imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  15. straaasznie podoba mi się twoja fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow niesamowicie się prezentowałaś *.* fryzurka przecudowna :)


    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądałaś! :) Piękna sukienka i ta fryzura <3 *-*
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie wyglądałaś :) ja na swoją studniówkę nie poszłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie wygladalas!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mialas przesliczna sukienke, zdjecia super, bardzo pozytywne !

    zapraszam: http://xwelcomeinmyworldx.blogspot.com/ (blog znajomej)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wygladalas :* fryzurke miałaś genialną. A ten wystrój bardzo mi się podoba i dobrze zrobiłaś że poszlas studniówkę ma się jedną i warto to wykorzystać :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, bardzo mi miło! Zapraszam więc do obserwowania i wpadania częściej ;)
    + Dove polecam, a co do studniówki - piękne wspomnienia!


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dlaczego nie chciałaś iśc ???:-)
    swietnie wyglądałas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że poszłaś! Śliczna fryzura :*
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale byłaś pięknie uczesana ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja także po swojej studniówce i również czekam na zdjęcia od fotografa :D (nie mogę się już doczekać) świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju jak ślicznie wyglądałaś;)
    mnie za rok czeka studniówka ;))
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądałaś! :) uwielbiam oglądać zdjęcia ze studniówki haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. spam (wybacz, że nie przeczytałam notki, ale przynajmniej jestem szczera)
    chciałam tylko powiedzieć, że organizuję giveaway z pewną firmą i do wygrania prawdziwe perełki, przekonaj się sama! *o*
    oto link: http://miauczak.blogspot.com/2014/02/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing blog,I folow you now,hope you will folow me to :)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post *.*

    + ZAPRASZAM DO MNIE

    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY KLIKNIESZ OBSERWUJ :*

    OdpowiedzUsuń
  32. ja na swoejj studniowce nie bylam
    zrobilismy klasowy bojkot :P

    fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane