3 lutego 2014

Mix zdjeć - styczeń ^^

Siemka :)
Widać, że podoba wam się sukienka :) zdj dodam po 100 dniówce, może przed :) zobaczę jeszcze ;D
A dziś mam dla was mix zdjęć ze stycznia :) Miłego oglądania.


1. Paznokcie 2. Donut 3. Z Sylwią 4. Lizak


1. Selfie 2. Czekolada 3. Płyty 1D i Nikon 4. Chomik Lucky *dziś zdechł* :C


1. Ozdóbka świąteczna 2. Lizak 3. Tic tac 4. Światła uliczne


1. Ja 2. Z Sylwią znów 3. Słodycze 4. Ja ;)


1. Latte 2. Nikola<3 3. Zimny ogień 4. Ja :)


1. Woda 2. Z Sylwią 3. Ciepłe skarpety 4. Moje nogi:)


1. Krówka 2. Droga 3. Selfie 4. Zdj z Sylwią


1. Ja 2. Piernik 3. Światła 4. Moje trampki


1. Drzewko 2. Światełko do nieba 3. Ja 4. Krople deszczu


1. Selfie 2. Z kuzynkami 3. Z Sylwią 4. Znów ja


No to ja ;DD


I ostatnie zdj z 31 stycznia :D

25 komentarzy:

  1. świetny mix! pierwsze trzy kolaże podobają mi się najbardziej ;*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie to z światełkami :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, masz śliczny mały nosek. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post ;)) i śliczne zdjęcia ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm <3 fajny post :*
    www.best-frieend.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję, że zdechł taki chomiczek. Boskie zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli lubisz rozdania, zajrzyj na mój pasek boczny! Jeśli spodoba ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzęczę. <3
    pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. same smakołyki ;)
    super zdjecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdjęcia świetne, oprócz chomiczkowego. :(

    pozdrawiam i obserwuję, Olga

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, spotykam się znowu z kolejną dziewczyną, której zdechł jej chomik ;/ Aż martwię się o swojego. ;_:
    Niech Twój spoczywa w pokoju. :c [*]
    Śliczne zdjęcia i Ty. ;)
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super mix :)
    pudrowa-muffinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne kreski i paznokcie :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedny chomiczek ;c Ładny mix :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny mix zdjęć :D Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super mix ! jesteś śliczna i chcę czekoladę oreo *_* !!!

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Woah!
    Zakręcony post ^^
    Dzięki niemu dowiedziałam się wszystkiego, co mnie ominęło :p
    Śliczna Ty <3
    najlepsze te rozmazane zdjęcia *u*

    przykro mi z powodu chomika....


    ~ blogerka rybkaolka

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane